Auteur Topic: Sony S 470 Blu ray  (gelezen 918 keer)

pyt

• *
Sony S 470 Blu ray
« Gepost op: 25 december 2010, 19:28:58 »
Vanmiddag de nieuwe Blu Ray speler Sony S470 aangesloten. Alles verloopt goed, echter..... de BD Live diensten bij de disc Salt vermeldt steeds dat er geen genoeg ruimte beschikbaar is, terwijl ik een USB op de voorkant heb aangesloten met meer dan 5 gb beschikbare ruimte. In de handleiding staat wel dat ik de usb op de achterkant moet aansluiten, echter daar heb ik de Wifi adapter reeds aangesloten. Het kan toch niet zo zijn dat de opslag USB verplicht aaan de achterkant moet.
Graag een reactie voordat ik de kalkoen door het raam gooi. Groet, p

DiMarco

Re:Sony S 470 Blu ray
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2010, 19:47:29 »
Kijk even hoe de stick geformatteerd is. Veel apparaten ondersteunen geen NTFS filesystemen maar alleen FAT.
Dus.

Cyrus

• make•believe
  • Alles draait om de eenvoud
« Reactie #2 Gepost op: 25 december 2010, 19:51:35 »
Zou zomaar kunnen dat de aansluiting aan de voorkant "read only" is. Heeft de speler ook een ethernet-aansluiting? Dan even bedraad op het netwerk aansluiten, USB-stick aan de achterkant en kijken of het dan wel werkt.

Groeten,
Edwin

pyt

• *
« Reactie #3 Gepost op: 25 december 2010, 22:38:09 »
Bedankt voor de reacties. Het formatteren kan een oorzaak zijn; gebruik de usbsticks ook voor de Mac. Het feit dat er onderscheid kan zijn tussen de usb aansluitingen zou triest zijn; daar moet toch over nagedacht zijn..... Is een hub ook een optie?
Ik staak nu mijn pogingen; morgen hebben we nog een Kerstdag.

Cyrus

• make•believe
  • Alles draait om de eenvoud
« Reactie #4 Gepost op: 25 december 2010, 22:46:47 »
Hubs worden doorgaans niet ondersteund maar het is het proberen waard. Ik heb zelf een D-Link wireless bridge genomen zodat de BluRay-speler (een Cambridge 650BD in mijn geval) aan het netwerk hangt via de ethernet-aansluiting en dus niet via USB. 

Een wireless bridge legt draadloos verbinding met je router en kan zo - via een UTP-kabeltje - 1 tot 4 apparaten bedienen.
Groeten,
Edwin

Devion

• *
« Reactie #5 Gepost op: 26 december 2010, 20:27:25 »
Bedankt voor de reacties. Het formatteren kan een oorzaak zijn; gebruik de usbsticks ook voor de Mac. Het feit dat er onderscheid kan zijn tussen de usb aansluitingen zou triest zijn; daar moet toch over nagedacht zijn..... Is een hub ook een optie?
Ik staak nu mijn pogingen; morgen hebben we nog een Kerstdag.
USB verlengkabel kan ook nog altijd, dat werkt sowieso.