Auteur Topic: Isolation Podium for speakers  (gelezen 1512 keer)

Pimmie1968

• Geluid kun je voelen maar is nooit tastbaar
Re: Isolation Podium for speakers
« Reactie #45 Gepost op: 26 juli 2017, 20:31:22 »
Volgens mij moet je (veel) beter lezen.

Jij bent zo grappig want dat zeg je tegen iedereen! ;D Ik plaats overigens alleen een reactie over Ruud en ga niet in op het inhoudelijke van het onderwerp, dat ik volgens jou beter moet lezen is dus niet aan de orde.
Rotel RC-1090 - Rotel RB-991 - Rotel RCD-991 - HDX-1000 - TDL Studio 4

Mmuetst

• **
Re: Isolation Podium for speakers
« Reactie #46 Gepost op: Vandaag om 00:20:04 »
Na het lezen van dit leuke stukje heb ik toch besloten om het product niet te kopen om de volgende reden:

1 Ik heb geen olifanten in mijn luisterruimte, alleen onze kat Theo maar die heeft al dempertjes onder zijn poten.
2 Ik heb besloten om niet meer te gaan dansen in mijn luisterruimte (want je ziet toch duidelijk op de tablets wat voor ellende dat geeft). Tevens kwam ik er achter dat tijdens het dansen mijn oren niet in de juiste positie stonden t.o.v. mijn speakers.
3 Nu ik niet meer dans in luisterruimte kijken mijn buren mij minder raar aan de laatste tijd (het moet er heel erg uitgezien hebben op een afstand). Alleen stiekem met de lamellen dicht als ik het echt niet meer kan houden.
4 Ik luister in principe niet meer naar mijn muziek als er een trein langs komt....te veel trilling. Uitzonderingen zijn David Bowie station to station.
5 Mijn vrouw vond het tof dat we van het geld, wat ik anders had uitgeven aan deze oplossing, zijn gaan uit eten.

Zo nu een een goed onderbouwd argument van mijn kant. Weer een hoop geleerd over communicatie van dieren en een blije vrouw is natuurlijk prettig (het eten was lekker!).