Auteur Topic: Nedvliks duwt hififorum.nl op zwart  (gelezen 306 keer)

Bloom

• Bloom's music blooms!
    • Mijn set
Re: Nedvliks duwt hififorum.nl op zwart
« Reactie #15 Gepost op: 2 september 2017, 09:20:41 »
Dat zit er dik in. Als ik Nedvliks was, zou ik ook niet willen dat mijn naam gebruikt werd voor fishing.

Kermit

• Moderator
« Reactie #16 Gepost op: 3 september 2017, 21:49:58 »
Ik kon ook twee dagen niet op het forum. Kreeg een rare melding.
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #17 Gepost op: 4 september 2017, 16:26:47 »
Inmiddels is er iets meer duidelijkheid.

Netcast heeft schriftelijk toegegeven dat het om een 'false positive' ging en dat er met ons forum helemaal niets aan de hand is.

Die melding via Kaspersky komt waarschijnlijk uit dezelfde hoek. Netcast had immers ons forum onjuist van phishing beschuldigd. Kaspersky zal die informatie ook van hen hebben doorgekregen.

Netcast heeft gezegd dat ze een extra controle hebben ingebouwd als het om ons forum gaat, maar garanties dat ze niet nog een keer zo'n 'false positive' genereren kunnen ze niet geven. We laten het dus maar even zo.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #18 Gepost op: 4 september 2017, 16:29:13 »
En al die andere sites dan die het over n...x hebben?
Het is in wezen toch reclame voor ze?

Het heeft ook te maken met hoe vaak Google je site doorzoekt en indexeert. Hoe drukker de site, hoe vaker dat gebeurt, waardoor je in de zoekresultaten hoger komt te staan. Ons forum wordt bijna permanent door een Google bot doorgespit dus is de kans groter dat je een keer aan de beurt bent.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.