Bij mijn Citroenen kan men moeilijk spreken van macho-gedrag.Eerder van masochisme. Maar eens ze rijdt..........
techneutenauto's zijn gemiddeld ouder.Vreemd genoeg, vind ik dit typisch een topic voor een vrouwenforum
Rijdt denk ik een stukje scherper
Citaat van: belegjeboterham op 30 november 2007, 23:25:57techneutenauto's zijn gemiddeld ouder.Vreemd genoeg, vind ik dit typisch een topic voor een vrouwenforum Haha. Kom bij een man niet aan zijn auto.Zo heb ik altijd een raar idee gehad bij Alfa. Van die auto's die een kam hebben meegenomen bij het interieurontwerp. Technisch nul komma nul, maar een hele Piet qua uitstraling. Distributieriem om de 60k km vervangen Een skelter doet dat beter...Groet,Jacco
Citaat van: macintosh op 30 november 2007, 23:27:16Rijdt denk ik een stukje scherper Scherp........die tijd heb ik wel achter me gelaten.Ik heb alles gedaan wat God en Spee verboden hebben (met auto's dan), en na 2 whiplashes is comfort toch wel het belangrijkst geworden voor mij.
Citaat van: dekkersj op 30 november 2007, 23:33:24Citaat van: belegjeboterham op 30 november 2007, 23:25:57techneutenauto's zijn gemiddeld ouder.Vreemd genoeg, vind ik dit typisch een topic voor een vrouwenforum Haha. Kom bij een man niet aan zijn auto.Zo heb ik altijd een raar idee gehad bij Alfa. Van die auto's die een kam hebben meegenomen bij het interieurontwerp. Technisch nul komma nul, maar een hele Piet qua uitstraling. Distributieriem om de 60k km vervangen Een skelter doet dat beter...Groet,JaccoAch ja, ze hebben wel hun charme. Zo'n oude 155 vind ik geweldig... of een 164 super v6!
Oei... heb je die in crashes opgelopen?
Als ze maar een grote spiegel hebben Nee, Alfa laat me helemaal koud. Sorry. Doet me aan de Pet Shop Boys denken.Groet,Jacco
Drank en verkeer gaan niet samen.Groet,Jacco