Auteur Topic: Auto's. Wat is dat toch met die mannen?  (gelezen 285402 keer)

Johndv

Re:Auto's. Wat is dat toch met die mannen?
« Reactie #10290 Gepost op: 5 mei 2012, 16:42:16 »
Heb er een nieuwe ingezet en nu is het goed. ;)
Mooi man.  :)
Dank je John.
Vincent SA-31 - Vincent SP-331 - Cambridge 640C V 2.0 - ADAM HM-II

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #10291 Gepost op: 7 mei 2012, 09:20:06 »
Vandaag is mijn Audi A3 afgeleverd, ben er erg blij mee!

FF snel twee foto's met de iPad gemaakt:

Strakke kar Beunk. Veel plezier ermee. Ik rij nu zelf drie jaar Audi en ik vrees dat daar nog aardig wat jaartjes bij gaan komen.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #10292 Gepost op: 7 mei 2012, 10:33:53 »

Deze vind ik erg leuk en die gaat denk ik beter verkopen dan zijn mislukte voorganger de 207.
Niets is zeker en zelfs dat niet.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Joske_55

« Reactie #10293 Gepost op: 7 mei 2012, 10:36:31 »

Deze vind ik erg leuk en die gaat denk ik beter verkopen dan zijn mislukte voorganger de 207.
zelden zo met iemand eens geweest heb hem al gezien............. :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

SuperAvilyn

« Reactie #10294 Gepost op: 7 mei 2012, 10:50:26 »
Ben hem de afgelopen week in Frankrijk al meerdere malen tegengekomen, ziet er erg leuk uit! Weer eens wat anders dan die eeuwige Polo. Hoop van harte dat de 208 weer een groot succes wordt en dat het de redder van Peugeot wordt, net als de 205 dat dertig jaar geleden was.

Ben vorige week nog in het Peugeot museum in Sochaux geweest, zeker de moeite waard!
NAD C350, Dali Ikon 6 Mk2, Onkyo Integra DX-7711, Nakamichi CR-5E, Sony ST-SB920QS, Denon DA-500, Technics SL-1210 Mk2, Cambridge Azur 640P, Logitech Squeezebox Touch,Sennheiser HD560 Ovation II

SuperAvilyn

« Reactie #10295 Gepost op: 7 mei 2012, 10:51:41 »
Vandaag is mijn Audi A3 afgeleverd, ben er erg blij mee!

Mooie auto Beunk, gefeliciteerd!
NAD C350, Dali Ikon 6 Mk2, Onkyo Integra DX-7711, Nakamichi CR-5E, Sony ST-SB920QS, Denon DA-500, Technics SL-1210 Mk2, Cambridge Azur 640P, Logitech Squeezebox Touch,Sennheiser HD560 Ovation II

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #10296 Gepost op: 7 mei 2012, 11:03:34 »

Ik ben heel blij voor Beunk en ik ben er van overtuigd dat het een prima auto is, maar ik vrees dat ik de enige ben die hem niet mooi vindt, of ik ben de enige die zo bot is om dat te durven zeggen. Het is 100% smaak, maar ik vind de A3 niet mooi.

Richard Kuipers

• life's what you make it (Talk Talk)
    • De Wereld Door Mijn Lens
« Reactie #10297 Gepost op: 7 mei 2012, 11:14:30 »
Ik heb een zwak voor duitse auto's zo ook deze.... Die peugeot 208 vind ik weer niks.....Smaken verschillen.

Kermit

• Moderator
« Reactie #10298 Gepost op: 7 mei 2012, 11:17:28 »
Vandaag de definitieve calculatie voor de BMW gekregen. Dat viel tegen. Brandstofvoorschot blijkt niet meegenomen in het leasetarief, betekent dat de auto alsnog buiten de categorie valt. Verklaart wel waarom de calculatie zo gunstig was...
Heb inmiddels ook gekeken naar de 1-serie, maar die is erg duur in relatie tot de uitrusting en valt bij mijn vrouw absoluut niet in de smaak...

Betekent dat de keuze valt op de Audi A3, huidige model. Wel mooi compleet uitgerust met o.a. 7-traps DSG bak, Advance pakket, privacy glass, stoelverwarming en elektrisch verstelbare lendensteun.

Verstandige keuze. Een 1-serie is weliswaar een BMW, maar geeft niet het 'BMW'-gevoel. Met de Audi heb je ook geen BMW-gevoel, maar daar krijg je dan nog een 'Audi'-gevoel voor terug.

Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

Bryston Power

• High - end klinkt gewoon beter..!!
« Reactie #10299 Gepost op: 7 mei 2012, 11:26:40 »

Ik ben heel blij voor Beunk en ik ben er van overtuigd dat het een prima auto is, maar ik vrees dat ik de enige ben die hem niet mooi vindt, of ik ben de enige die zo bot is om dat te durven zeggen. Het is 100% smaak, maar ik vind de A3 niet mooi.

Ik vind het een hele dure golf en qua uiterlijk ook niet geweldig. Heb met verschillende versies gereden waaronder de S3 en dan zijn de rijeigenschappen zeer vriendelijk te noemen  8)

Aan het sparen voor wat anders....

bram freestone

« Reactie #10300 Gepost op: 7 mei 2012, 11:30:46 »

De gril is wat te groot uitgevallen,ben er niet kapot van,maar ja andere tijden,andere look.

SuperAvilyn

« Reactie #10301 Gepost op: 7 mei 2012, 11:55:53 »
Ik vind de A3 een mooie, nette wagen, eigenlijk de laatste mooie Audi. Wat er daarna gekomen is, vind ik nogal een eenheidsworst. Je ziet echt niet meer of het nu een A4, A6 of een A8 is. Dieptepunt vind ik de A1, van opzij is het gewoon net een Fiat 500, maar dan met een onzettend agressieve voor- en achterkant. Past totaal niet bij elkaar. Ik heb laatst iemand het autootje horen vergelijken met 'een hele boze cavia' en dat vond ik de spijker op zijn kop.

Vroeger was Audi het smaakvolle, ingetogen alternatief voor BMW en Mercedes, bedoeld voor mensen die niets hoefden te bewijzen. Nu vind ik het eigenlijk het meest agressieve en arrogante van de Duitse merken. Helaas zie je het in het verkeer ook, negen van de tien keer blijkt een bumperklever een Audi, en dan nog vaak een A1 ook, met zo'n junior-assistent makelaar achter het stuur, met een horloge zo groot als een putdeksel.

Ongeveer tegelijk met de komst van de 'single frame grille' is het met het imago bergafwaarts gegaan. En Audi kan niet eindeloos blijven varieren op hetzelfde design, ze moeten toch een keer verder, een nieuwe richting op. Kijk maar naar de foto's van de nieuwe A3, die er binnenkort aankomt, weer meer van hetzelfde, het is een soort opgeblazen A1.

Maar goed, de huidige A3 vind ik nog wel mooi en ik wens Beunk er heel veel fijne KM's mee!

Koen K

« Reactie #10302 Gepost op: 7 mei 2012, 12:12:45 »
Verstandige keuze. Een 1-serie is weliswaar een BMW, maar geeft niet het 'BMW'-gevoel. Met de Audi heb je ook geen BMW-gevoel, maar daar krijg je dan nog een 'Audi'-gevoel voor terug.

Interessant... Velen zullen het met je oneens zijn. Wat bedoel je precies met het BMW-gevoel? En waarom geeft een 1-serie dat volgens jou niet?

erikjan

« Reactie #10303 Gepost op: 7 mei 2012, 12:16:06 »
Inderdaad een boeiende stelling. Bij proefritjes in een 1 had ik hetzelfde gevoel als in mijn 3 hoor. Reed uitstekend, wegligging formidabel, ergonomie in orde...

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #10304 Gepost op: 7 mei 2012, 12:35:49 »

Zo vind ik hem wel weer mooi, lijkt ook meer op de 208. :D