Auteur Topic: Auto's. Wat is dat toch met die mannen?  (gelezen 285542 keer)

Johndv

Re:Auto's. Wat is dat toch met die mannen?
« Reactie #10395 Gepost op: 29 mei 2012, 10:42:17 »
Inderdaad erg mooi!  8)
Vincent SA-31 - Vincent SP-331 - Cambridge 640C V 2.0 - ADAM HM-II

dekkersj

• 4.132.765.500ste persoon op aarde
  • Amor gignit amorem
    • Jacco's Place
« Reactie #10396 Gepost op: 31 mei 2012, 21:07:02 »
Vandaag een owners workshop manual binnengekregen.

Meteen opgezocht wat nu die schakelaars nu toch te betekenen hebben. Via via al doorgekregen dat het de voorontsteking regelt, maar wat schetst mijn verbazing? Als ik de tekst goed interpreteer zou ik 1 van de 2 systemen moeten hebben. De ene is van voor augustus 1986 en de andere "EZL equalizer" is vanaf september 1986. Ik heb toch echt beide gemonteerd in het vooronder:

Ook maar eens op mercedes forum polsen hoe of wat.

Groet,
Jacco
Koolstof zit het best in potloden, zilver in sieraden en kurk als afdichting van flessen wijn of bier.

AudioExcuses: wachten op nieuwe wis- en/of natuurkunde; wel waar te nemen, maar niet te horen; dat je set niet geschikt is; ...

Bryston Power

• High - end klinkt gewoon beter..!!
« Reactie #10397 Gepost op: 31 mei 2012, 21:12:15 »
Vandaag een beetje aan het surfen op het net kom ik deze advertentie tegen http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/toledo/8952916. Ik alles gecontroleerd wat er vooraf te controleren viel, dus ik denk erop af. Met in het achterhoofd misschien "te mooi om waar te zijn " loop ik het terrein op wat op zich allemaal netjes verzorgd was.
In 1e instantie valt er niks te zien totdat je vanaf een afstand kijkt in een bepaalde hoek. Auto heeft schade gehad en is deels gespoten zie foto 7 en nu dacht ik eerst de voorkant maar hij beweerde de achterkant. Naar verder onderzoek klopte dat wel (was te zien aan de tankdop sinaasappelhuid)  maar mijn aandacht ging toch uit naar de voorkant want die is donkerder.
Met een smoesje werd gezegd dat dit kwam door het uitnevelen. De schade was volgens hem niet groot maar wel om zo te verkopen zodoende de reparatie.

Wat ook vreemd was en dat is niet op foto te zien is dat het interieur er behoorlijk uitgeleefd was. Beetje vreemd voor een auto met maar 46.000 op de teller. En als je dan eenmaal gaat opletten klopt er meer niet aan deze auto. Er is iets mis met deze auto en dat kun je op de foto's zien, wie het weet mag het zeggen.

Aan het sparen voor wat anders....

Joske_55

« Reactie #10398 Gepost op: 31 mei 2012, 21:14:39 »

Liever vandaag nog dan morgen  :idol:
"mais  je le veux"???

blikjebier

• Burb!
« Reactie #10399 Gepost op: 1 juni 2012, 08:42:59 »
Vandaag een beetje aan het surfen op het net kom ik deze advertentie tegen http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/toledo/8952916. Ik alles gecontroleerd wat er vooraf te controleren viel, dus ik denk erop af. Met in het achterhoofd misschien "te mooi om waar te zijn " loop ik het terrein op wat op zich allemaal netjes verzorgd was.
In 1e instantie valt er niks te zien totdat je vanaf een afstand kijkt in een bepaalde hoek. Auto heeft schade gehad en is deels gespoten zie foto 7 en nu dacht ik eerst de voorkant maar hij beweerde de achterkant. Naar verder onderzoek klopte dat wel (was te zien aan de tankdop sinaasappelhuid)  maar mijn aandacht ging toch uit naar de voorkant want die is donkerder.
Met een smoesje werd gezegd dat dit kwam door het uitnevelen. De schade was volgens hem niet groot maar wel om zo te verkopen zodoende de reparatie.

Wat ook vreemd was en dat is niet op foto te zien is dat het interieur er behoorlijk uitgeleefd was. Beetje vreemd voor een auto met maar 46.000 op de teller. En als je dan eenmaal gaat opletten klopt er meer niet aan deze auto. Er is iets mis met deze auto en dat kun je op de foto's zien, wie het weet mag het zeggen.

Als je het niet vertrouwd moet je gewoon weglopen. Tevens is het niet vermelden van schade door de verkoper ook niet netjes.

Deze is toch ook niet gek?:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/toledo/8750530
Ik vind alleen de velgen niet zo fraai.

Naim CD5i > Naim Nait 5i > Monitor Audio RX1 > Atacama Nexus 5i
En nog een Sony BDP-S570 voor SACD en een iPod 4G Photo + dock voor MP3

> Mijn set <

Rinus

« Reactie #10400 Gepost op: 1 juni 2012, 08:49:06 »

Liever vandaag nog dan morgen  :idol:
"mais  je le veux"???

Kijk, ze kunnen het dus (nog steeds) wel, een mooie auto ontwerpen.
JVC QL-A75 met Audio Technica AT-F3/III MC
Sony CDP-X303ES, Kenwood DP-4090 &  DP-3080
AKAI GX-69 & GX-52 & Sony TC-K790 ES
Hitachi HCA & HMA 8500 MK.II, Kenwood Basic C1 & C2, M1a & Yamaha MX50 & M35
Heco Celan XT 701, Magnat Zero 2, 4, Eltax Monitor III
AKG K 701

Carpe Diem

flakkees

• r.i.p jeff hanneman
« Reactie #10401 Gepost op: 1 juni 2012, 08:55:25 »

ik neem altijd 2 biervildjes mee .
trek die maar eens door alle naden die je aan de buiten kant hebt .
als er grote verschillen in zitten dan kun je er vergif op in nemen dat flink schade is geweest .
hee buurman doe effe normaal man
             HE WAT ZEG JE

Johndv

« Reactie #10402 Gepost op: 1 juni 2012, 09:13:27 »
Gisteren is onze Fiat Marea voor de apk geweest, een scheurtje in de flexibele remleiding voor was het enige, voor 14 euro zijn weer klaar.
Daar zijn we wel blij mee na de compleet nieuwe uitlaat, inclusief kat en spruitstuk van vorig jaar..  :-\ :)

Vincent SA-31 - Vincent SP-331 - Cambridge 640C V 2.0 - ADAM HM-II

ADAMAudio

« Reactie #10403 Gepost op: 1 juni 2012, 09:18:58 »
Gisteren is onze Fiat Marea voor de apk geweest, een scheurtje in de flexibele remleiding voor was het enige, voor 14 euro zijn weer klaar.
Daar zijn we wel blij mee na de compleet nieuwe uitlaat, inclusief kat en spruitstuk van vorig jaar..  :-\ :)

het mag wel is mee zitten..
Nu jij nog door de apk  ;D ;)

ADAMAudio

« Reactie #10404 Gepost op: 1 juni 2012, 09:20:33 »

ik neem altijd 2 biervildjes mee .
trek die maar eens door alle naden die je aan de buiten kant hebt .
als er grote verschillen in zitten dan kun je er vergif op in nemen dat flink schade is geweest .
in Duitsland zijn ze verplicht dit door te geven..

turbomarco

• Audiofiel .....kuch
« Reactie #10405 Gepost op: 1 juni 2012, 10:08:26 »

Liever vandaag nog dan morgen  :idol:
"mais  je le veux"???

Als iemand deze photoshopper effe naar Renault kan sturen  :wink2:
Onderstaande foto is namelijk van de originele Laguna ............ook niet mis hoor .

"You can educate the ignorant, but you can't fix stupid!
The less you know, the more you believe."

blikjebier

• Burb!
« Reactie #10406 Gepost op: 1 juni 2012, 10:59:55 »

Liever vandaag nog dan morgen  :idol:
"mais  je le veux"???

Als iemand deze photoshopper effe naar Renault kan sturen  :wink2:
Onderstaande foto is namelijk van de originele Laguna ............ook niet mis hoor .

De huidige Laguna is geen slechte auto, wel minder mooi als de Laguna II. Helaas kleeft er voor velen (terecht) nog een nare nasmaak aan van de Laguna II.
De coupe gaat nu geleverd worden met de 1.5dci en 20% bijtelling, dus dat kan nog een laatbloeier gaan worden!! De Coupe vind ik wel mooi, dus ik zou het niet verkeerd vinden deze vaker te gaan zien op de snelweg.

> Mijn set <

Richard Kuipers

• life's what you make it (Talk Talk)
    • De Wereld Door Mijn Lens
« Reactie #10407 Gepost op: 1 juni 2012, 11:31:41 »
Dan toch liever deze........als ik het geld had en moest nu een auto kopen werd het deze.....

bmw 335i Coupe

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #10408 Gepost op: 1 juni 2012, 12:28:40 »
Smaken verschillen, maar ik vind de Renault honderd keer mooier.
Niets is zeker en zelfs dat niet.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

blikjebier

• Burb!
« Reactie #10409 Gepost op: 1 juni 2012, 12:53:16 »
Dan toch liever deze........als ik het geld had en moest nu een auto kopen werd het deze.....

bmw 335i Coupe

Die vind ik ook mooier en de BMW bied veel meer kwaliteit (betrouwbaarheid, wegligging & afwerking), echter de prijs is er ook wel naar.

edit: De BMW op deze foto heeft trouwens naar mijn mening wel foute velgen, maar dat is mijn mening  :)

> Mijn set <