Vandaag een beetje aan het surfen op het net kom ik deze advertentie tegen
http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/toledo/8952916. Ik alles gecontroleerd wat er vooraf te controleren viel, dus ik denk erop af. Met in het achterhoofd misschien "te mooi om waar te zijn " loop ik het terrein op wat op zich allemaal netjes verzorgd was.
In 1e instantie valt er niks te zien totdat je vanaf een afstand kijkt in een bepaalde hoek. Auto heeft schade gehad en is deels gespoten zie foto 7 en nu dacht ik eerst de voorkant maar hij beweerde de achterkant. Naar verder onderzoek klopte dat wel (was te zien aan de tankdop sinaasappelhuid) maar mijn aandacht ging toch uit naar de voorkant want die is donkerder.
Met een smoesje werd gezegd dat dit kwam door het uitnevelen. De schade was volgens hem niet groot maar wel om zo te verkopen zodoende de reparatie.
Wat ook vreemd was en dat is niet op foto te zien is dat het interieur er behoorlijk uitgeleefd was. Beetje vreemd voor een auto met maar 46.000 op de teller. En als je dan eenmaal gaat opletten klopt er meer niet aan deze auto. Er is iets mis met deze auto en dat kun je op de foto's zien, wie het weet mag het zeggen.