Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
9 september 2010, 17:32:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
320643 aantal berichten in 9161 topics door 4568 geregistreerde leden
Nieuwste lid: freakie
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  hififorum.nl
|-+  Hifi hardware
| |-+  Sets van leden
| | |-+  John Picoso - stereo - 'mijn grote zaal'
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omlaag Print
Auteur Topic: John Picoso - stereo - 'mijn grote zaal'  (gelezen 2963 keer)
hoorny
Techniek als kunstvorm van wetenschap

Motorcycle emptynes

« Antwoord #60 Gepost op: 7 maart 2010, 21:09:59 »

Dit voelt allemaal zo verschrikkelijk soliede aan - en tegelijk: alles wat bewegen moet gaat zo ongelofelijk soepel en licht. 'Zeker en vast', zo zeggen ze dat geloof ik in 't zuiden.

Zo. Waaat Ik zeg POE POE.  Idool

Het leven is te kort voor kleine boxen.
richard Kuipers
**

wisebull@mac.com
« Antwoord #61 Gepost op: 23 maart 2010, 22:07:05 »

pff watertanden mooi man en veel luisterplezier toegewenst

Richard

audiofiel in wording
John Picoso
**

WWW E-mail
« Antwoord #62 Gepost op: 23 maart 2010, 22:49:45 »

pff watertanden mooi man en veel luisterplezier toegewenst

Richard

Het is een ongekende weelde; zeker die Kuzma / VDH combi speelt extreem oplossend en schoon. Binnenkort vakantie - ga ik maar weer eens grenzeloos grasduinen in mijn muziekcollectie.

Johndv

« Antwoord #63 Gepost op: 29 juli 2010, 23:58:25 »

Op luisterbezoek bij John Picoso geweest,ik plaats de review even hier,weet je gelijk over welke set het gaat.... Wink

Iets te laat in de auto en zoals een echte dv,heb ik die tijd weer proberen in te halen op de snelweg..
Dat is natuurlijk niet gelukt,maar leuk was het wel weer  Brede grijns Brede grijns
Na de handdruk van JP was het tijd om naar de imposante set te gaan..
JK Luidsprekers die een kop boven mij uitsteken(ik ben 1.96  Geschokt),met naast elke luidspreker een enorme JK eindbak..(als ik een laselektrode bij me had gehad,zou ik gelijk de lekke uitlaat van mijn Fiat Marea kunnen repareren).
Prachtige draaitafel met een gewicht van een gemiddelde tiener,voor de rest alleen maar pracht en kracht wat het uitstraalt en wat ook zeker zo is..

Toen het eerste, voor mij o zo bekende muziekstuk werd gedraaid,was ik totaal onder de indruk.
Bij sommige opnames en muziek(viool en klassiek) stukken had ik eerlijk waar moeite gehad om geblinddoekt te zeggen, of het live op een podium werd gespeeld of dat het uit de reuzen kwam...  Engeltje
Het klinkt gewoon griezelig  echt en natuurlijk zonder enige kleuring en toevoeging,heel bijzonder..

Ook de HT set werd nog even opgestookt,dat resulteerde in een snel warm wordende kamer  Geschokt
Het beeld was super en hoe kan het ook anders,het geluid ook..
Ik kan alleen maar zeggen,als je ooit eens de kans krijgt om deze imposante set te beluisteren,moet je dat zeer zeker doen.....

JP,nogmaals bedankt voor de heerlijke luisteravond op een fantastische set  Idool
Tot snel JP,
Groet,
Johndv
CarnivorousVulgaris
ACME Genius vs. Accelerati Incrediblus

Sony ES & Monitor Audio fan @ Scheveningen Beach

« Antwoord #64 Gepost op: 31 juli 2010, 09:24:03 »

Goed hoor, Geweldig, Waanzinig en  Hoera! Wat een prachtige sets. Je zal inderdaad een gelukkig man zijn. Leuke post van de luistersessie overigens!

Enjoy,

Carni

Sound is a vital source of life, embrace it in HIFI
Sony STR-DA1200ES, geleende Vincent D150, Cambridge Azur 640Cv2, BDP-S570, DVP-NS78H, Cambridge Audio 540P, Thorens TD160 met Denon DL-110, Monitor Audio BR5, 4x BR1, BR-LCR Walnut en MS309i.
Marc O.
**

« Antwoord #65 Gepost op: 31 juli 2010, 09:39:22 »

Zeker een imposante set!
Maar heb jij nu nog upgrade wensen of....  Wink

Groet,

Marc
gmmwr
*

« Antwoord #66 Gepost op: 31 juli 2010, 10:30:55 »

Heb de set beluisterd toen de reference luidsprekers er nog stonden(inde grote zaal) toen ook al zeer indrukwekkend,echt een prachtige set qua uiterlijk en helemaal qua geluid. Goed hoor

Hoop deze set ook nog een keer te mogen beluisteren.

Cello:reference dac,audio-suite,palette,duet,JK-reference loopwerk,Phono RMCII,kuzma refrence,allaertsMC1 boron MKII,maggie 20.1.
Johndv

« Antwoord #67 Gepost op: 31 juli 2010, 11:46:20 »

Zeker een imposante set!

Groet,

Marc
Ik heb daar nooit last van Marc  Brede grijns
John Picoso
**

WWW E-mail
« Antwoord #68 Gepost op: 31 juli 2010, 13:23:22 »

Op luisterbezoek bij John Picoso geweest,ik plaats de review even hier,weet je gelijk over welke set het gaat.... Wink

Iets te laat in de auto en zoals een echte dv,heb ik die tijd weer proberen in te halen op de snelweg..
Dat is natuurlijk niet gelukt,maar leuk was het wel weer  Brede grijns Brede grijns
JK Luidsprekers die een kop boven mij uitsteken(ik ben 1.96  Geschokt),met naast elke luidspreker een enorme JK eindbak..(als ik een laselektrode bij me had gehad,zou ik gelijk de lekke uitlaat van mijn Fiat Marea kunnen repareren).
Prachtige draaitafel met een gewicht van een gemiddelde tiener,voor de rest alleen maar pracht en kracht wat het uitstraalt en wat ook zeker zo is..

Toen het eerste, voor mij o zo bekende muziekstuk werd gedraaid,was ik totaal onder de indruk.
Bij sommige opnames en muziek(viool en klassiek) stukken had ik eerlijk waar moeite gehad om geblinddoekt te zeggen, of het live op een podium werd gespeeld of dat het uit de reuzen kwam...  Engeltje
Het klinkt gewoon griezelig  echt en natuurlijk zonder enige kleuring en toevoeging,heel bijzonder..

Ook de HT set werd nog even opgestookt,dat resulteerde in een snel warm wordende kamer  Geschokt
Ik kan alleen maar zeggen,als je ooit eens de kans krijgt om deze imposante set te beluisteren,moet je dat zeer zeker doen.....

JP,nogmaals bedankt voor de heerlijke luisteravond op een fantastische set  Idool
Tot snel JP,
Groet,
Johndv

Hoi John,

Bedankt voor je bezoek; leuk om jou met je muziek hier eens over de vloer te hebben.

En: sterkte komende week als privé weer even spannend wordt.  Wink

John Picoso
**

WWW E-mail
« Antwoord #69 Gepost op: 31 juli 2010, 13:23:50 »

Zeker een imposante set!

Groet,

Marc

Heb ik zelfs nog wel last van Brede grijns

John Picoso
**

WWW E-mail
« Antwoord #70 Gepost op: 31 juli 2010, 13:28:44 »

Upgrade:

Toegevoegd om de de Thorens TD521 Professional met de VDH Grasshopper IV GLA weer te kunnen laten kirren. Goede match, zo blijkt; tikje ronder en wat meer versluierend dan de VDH Colibri / Kuzma / JK Phono 1 combi. De VDH Grasshopper IV GLA i.c.m. de JK Phono 1 heeft een stuk pittiger karakter - met de Smart Phono van JK is het vriendelijker, ook heel schoon en open overigens. Blijft mooie combinatie voor pop. Tzt ga ik 'm nog eens laten voorzien van een accu 12 V ingang. Wordt-ie vast nog wat losser van.

John Picoso
**

WWW E-mail
« Antwoord #71 Gepost op: 31 juli 2010, 13:29:59 »

Upgrade:

Interne verhuizing naar 'mijn grote zaal' - uit 'mijn kleine zaal': DVD Denon 3930. Voor het mooiere beeld, zeker via HDMI.
« Laatste verandering: 31 juli 2010, 13:33:21 door John Picoso » Gelogd

Johndv

« Antwoord #72 Gepost op: 31 juli 2010, 17:59:00 »

Tot snel JP,
Groet,
Johndv

Hoi John,

Bedankt voor je bezoek; leuk om jou met je muziek hier eens over de vloer te hebben.

En: sterkte komende week als privé weer even spannend wordt.  Wink
Bedankt JP,we zullen het weer nodig hebben Wink
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: