@Avilyn, ik lees op internet wel goede recensies. Welke speakers zou je dan adviseren? Moet er aan toevoegen dat ik eerst met een beperkt budget een setje wil opbouwen, mag eerst tweedehands. Later kijk ik dan wel verder.
Weet ook niet welke speakers deze versterker allemaal aan kan.
Over die versterker zou ik me niet zoveel zorgen maken, die kan heel veel aan. Wat speakers betreft: de keuze is reuze. Je kunt enorm veel goeie speakers vinden voor weinig, en het belangrijkste is je eigen smaak.
Ik vind die B&W niet mooi, ik vind de balans gewoon niet kloppen. Veel recensies op internet prijzen alles van B&W klakkeloos en kritiekloos de hemel in. (Net als Bose...

) B&W heeft heel veel prachtige speakers gemaakt maar deze serie vind ik niet zo geslaagd. Heb ooit de 602 of 601 willen aanschaffen op grond van een paar recensies op internet en in de Engelse pers, maar heb daar na een luistersessie al snel van afgezien. Het is toen KEF geworden.
Wat ik bijvoorbeeld een prachtige speaker vind, is deze:
http://link.marktplaats.nl/503257912Translator Impact 20. Een heel neutrale en rustige speaker. Het geluid is erg gedetailleerd maar nooit opdringerig. Makkelijk aan te sturen. Ik heb geen enkele band met de verkoper, ken 'm ook niet, maar dit ziet er keurig uit. Wat mij betreft steekt dit huizenhoog uit boven die B&W. Het is maar een voorbeeld, er is nog veel meer moois te vinden. KEF Q serie bijvoorbeeld, ook fijne speakers.
Succes!