Auteur Topic: Verbetering TV geluid  (gelezen 1070 keer)

Joske_55

Verbetering TV geluid
« Gepost op: 6 februari 2012, 16:13:22 »
Hallo Forummers,

kan iemand mij helpen, heb sinds een week nieuwe TV van panasonic, had er een soundbar bij met draadlos subje.

Het ding veranderd via HDMI allerhande instellingen van mijn TV, (beekd en geluidsvoorkeuren)

heb het ding teruggebracht , ik zoek niet echt surround, maar meer verbetering van het geluid in zijn algemeeheid.

wil wel graag een soundbar of zo

doei

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
Re:Verbetering TV geluid
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2012, 16:15:48 »
Je kunt het geluid via je set laten lopen.  Doet mijn vriendin ook.   ;)

Joske_55

« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2012, 16:52:10 »
Je kunt het geluid via je set laten lopen.  Doet mijn vriendin ook.   ;)

UHHHH????

bedoel je mijn stereoset??

maar dan heb ik niet een beetje surround, zit wel als mogelijkheid op mijn tv gewoon en surround (niet dat echte  maar dat hoef ik ook niet

ik zou eigenlijk zon 2.1 setje moeten hebben zodat de soundbar niets veranderd aan de tv instellingen ik wil eigenlijk niet bij tv kiken ook nog mijn hifi aanzetten

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2012, 17:00:04 »
Twee leuke actieve monitoren zou ook prima gaan of zoals je al aangeeft een 2.1.

JBL-freak

• Mijn vintage setjes
  • Those oldies but goodies
« Reactie #4 Gepost op: 6 februari 2012, 20:31:34 »
Hallo Joske,

Ik heb een Panasonic Plasmascherm met daarop aangesloten een Onky TX-509 receiver en twee Celestion 3 luidsprekers. Dit systeem voldoet prima en het is een hele verbetering t.o.v. het kale geluid van de luidsprekertjes in het plasmascherm.
Harman Kardon Citation power-amps 16A; 16S; 19; Pre-amps 3 x 17(S); Tuner 18; Sony V7700; Revox A78; JBL SA-600 amp; Pioneer PD S-901; Sony CDP-XA5ES; Marantz CD94-MKII; Acoustic Energy AE-1 Classic; Celestion3; Celestion SL6; JBL Control One; JBL L20t; JBL4312A Control Monitor; Rogers JR-149 Gold

Joske_55

« Reactie #5 Gepost op: 6 februari 2012, 22:31:44 »
Hallo Joske,

Ik heb een Panasonic Plasmascherm met daarop aangesloten een Onky TX-509 receiver en twee Celestion 3 luidsprekers. Dit systeem voldoet prima en het is een hele verbetering t.o.v. het kale geluid van de luidsprekertjes in het plasmascherm.

mooi, ik wil geen reciever, want heb een goede audioinstallatie, maar celestion ken ik nog is wel erg mooi, ik ga eens neuzen

WvB

• **
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2012, 15:06:34 »
Was het niet gewoon een fout in de vorige soundbar dat hij instellingen veranderde?
Zou gewoon nog eens zo'n ding proberen van een ander merk.

Joske_55

« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2012, 15:12:36 »
Was het niet gewoon een fout in de vorige soundbar dat hij instellingen veranderde?
Zou gewoon nog eens zo'n ding proberen van een ander merk.

ja dat was zo, heb inmiddels en andere ook van panasonic, zonder sub, maar dar kan ik me eigen sub op aansluiten, deze is beter mooier te regelen, en zoekt ook automatisch dolby en dts

ben dus weer gelukkig