WAAROM MANNEN GEEN ADVIESCOLUMNS ZOUDEN MOETEN SCHRIJVEN
Beste Mark,
Ik hoop dat je me kunt helpen. Gisteren ging ik naar mijn werk terwijl mijn man zoals gewoonlijk thuisblijft en tv kijkt. Mijn auto viel stil en weigerde dan volledig dienst een paar km van huis. Ik moest terug naar huis lopen om de hulp van mijn man in te roepen. Toen ik thuis binnenkwam, kon ik mijn ogen niet geloven. Hij was in onze slaapkamer met de dochter van de buren!
Ik ben 32, mijn man is 34 en de dochter van de buren is 18. Wij zijn tien jaar getrouwd. Toen ik hem confronteerde, stortte hij in en gaf toe dat ze al zes maanden lang een affaire hadden. Hij weigert echter met mij naar de koppelstherapie te gaan. Ik ben bang dat ik helemaal een wrak zal worden en ik heb dringend advies nodig. Kun je mij alsjeblieft helpen?
Vriendelijke groeten,
Annemie.
Beste Annemie,
Een auto die stilvalt na een korte afstand gereden te hebben kan lijden aan een hoop verschillende motordefecten. Begin met controleren dat er geen vuiligheid in de brandstofleidingen zit. Als die schoon zijn, controleer de vacuumbuizen en -slangen op het inlaatspruitstuk en controleer ook alle aardingsaansluitingen en -draden. Als geen enkele van deze benaderingen het probleem oplost, zou het kunnen dat de brandstofpomp slecht functioneert waardoor je een veel te lage druk krijgt in de injectoren. In dat geval ga je best naar een garage.
Ik hoop dat dit je helpt,
Mark.