Auteur Topic: Favoriete film  (gelezen 4071 keer)

Japie

• Vindt kabeltjes niet zo boeiend
Re: Favoriete film
« Reactie #30 Gepost op: 2 november 2005, 11:49:27 »
Nee, maar ik weet nu al bijna zeker dat die film me minder aangrijpt omdat ik me daar mee veel minder kan identificeren. Bij Requiem For A Deam is dat een stuk makkelijker omdat het in deze tijd speelt en de problemen ook echt voorkomen (waarmee ik niet wil impliceren dat The Passion of The Chris onzin is, want dat is een heel ander verhaal).

"I was going to join the debating team, but someone talked me out of it"
[/color]

DIY_Freak

• High end units te koop
« Reactie #31 Gepost op: 2 november 2005, 16:39:32 »
(waarmee ik niet wil impliceren dat The Passion of The Chris onzin is, want dat is een heel ander verhaal).
Oei, wat voorzichtig geformuleerd. Religie, tja... het is wat ;) Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Misshcien moet je wel een klein beetje gelovig zijn om echt aangegrepen te worden... waarmee ik niet wil impliceren dat ik gelovig ben, want dat is een heel ander verhaal  :P

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. --- Douglas Adams

Najaarsschoonmaak. High end units te koop. Zie WWW in profiel.

Japie

• Vindt kabeltjes niet zo boeiend
« Reactie #32 Gepost op: 2 november 2005, 16:59:31 »
:)

Toen ik het opgeschreven had dacht ik dat het wel eens verkeerd opgevat zou kunnen worden dus heb ik een disclaimer toegevoegd :)

"I was going to join the debating team, but someone talked me out of it"
[/color]

pwv

• *
  • Voor mij Marantz
« Reactie #33 Gepost op: 2 november 2005, 21:14:46 »
Heb onlangs Troy gezien vond dit heel goede film.

En laat ik er nog een paar opnoemen.

Blade runner, vind ik erg goed vanwege de sfeer die in de film is. Al dit soort sf-films kijk altijd met veel plezier.
The Fugitive, vind ik goed.
Demolition Man, is een goede actie/humor film. Helaas maakt Sylvestor er geen meer. Kan ik blijven kijken.
Kingpin, The Mask, Liar Liar, goede humor.
Dirty Harry films. Goed om de simpele actie. Niet dat zuigen en dom doen als in Scream e.d. Gewoon schieten.
Leon, een super film.
The Lethal Weapon films, met tranen in de ogen. Nummer 4 een topper.
Once Upon a Time in the West. En vele Westerns van Clint.
Forrest Gump
The Mad Max reeks
Point Break
The Shining
Speed
Hellraiser films
From Dusk till Down
Species
Heat een topper
Donnie Brasco eveneens een Topper
Die Hard reeks
The Game
Face/Off, fantasties
Predetor
Screamers
Blade
Ronin
Payback
Een aantal James Bond Films
The Negotiator
Escape from New York
The Fly
The Rock
Ransom
Deliverance
Backdraft
Apollo 13
The Matrix trilogie
The Fift Element
MIB
Con Air
Erasor
Lost in Space
Stargate
Startrek fan bijna alle films goed enkele super.
IT
Wolf
Niet te ontbreken  PULP FICTION
Metro
12 Monkeys
Get Shorty
Falling Down
Enter the Dragon
The Crow

Ben een echte film liefhebber, en kan er nog vele opnoemen.

Muziekfreak

« Reactie #34 Gepost op: 6 november 2005, 12:11:58 »
Sly komt wel DEGELIJK met een nieuwe film heur! Wat dacht je van ROCKY!! DIE KOMT ERWEER AAN EEN NIEUW DEEL  :D :D :D :D een ouwe boxer nog een laatste maal ik heb me dood gelachen toen ik dat hoorde  ;D

pwv

• *
  • Voor mij Marantz
« Reactie #35 Gepost op: 6 november 2005, 16:41:33 »
een ouwe boxer nog een laatste maal ik heb me dood gelachen toen ik dat hoorde  ;D

Zit ik zeker ook niet op te wachten. Maar meer in lijn van Cliffhanger of Copland

Muziekfreak

« Reactie #36 Gepost op: 12 november 2005, 10:41:54 »
een ouwe boxer nog een laatste maal ik heb me dood gelachen toen ik dat hoorde  ;D

Zit ik zeker ook niet op te wachten. Maar meer in lijn van Cliffhanger of Copland

ZO'n geweldige acteur heb ik het nooit niet gevonden d-tox vond ik een van zijn betere zeg maar..houd het een heel end mee op  :)

pwv

• *
  • Voor mij Marantz
« Reactie #37 Gepost op: 15 november 2005, 20:18:21 »
Citaat
ZO'n geweldige acteur heb ik het nooit niet gevonden d-tox vond ik een van zijn betere zeg maar..houd het een heel end mee op  :)

Ben ik het ten delen mee eens. Zijn films kijken gewoon lekker weg. Maar Rambo First BLood vindt toch ook een goede film.

En neem nu Van Damme bijvoorbeeld. Zijn personage van een dronke man is om te laggen en een hoop films hebben vaak een slechte verhaallijn, maar de actie is meestal goed. En daar gaat het bij mij bij dit soort films toch vaak om. De experts van tv en tijdschriften kraken de films van Arnold, Sylvestor en Jean Claude bijna altijd af. Het is maar welke instelling je naar zo'n film kijkt.

PWV
« Laatst bewerkt op: 17 november 2005, 07:03:15 door Orgelman »

Muziekfreak

« Reactie #38 Gepost op: 16 november 2005, 21:58:13 »
Klopt ook wel ze hebben allen een paar goede films op hun naam staan de laatste van van damme (ff naam kwijt) vond ik ECHT GOED..wat tedenken van bloodsport!! KLASSIEKER!!

Arnold terminator beregoede films voornamelijk een en twee natuurlijk tijdloos die films. Maarja zie je commando dat hij een heel leger afslacht nouja zak mijn broek vnaanf. Eraser werderom redelijk goed,. True lies vond ik erg grappig..total recall super! Maarja komen ze aan met een boutfilm als twins met danny de vito BLEUHHH

Sly...rambo...tja met bak chips geinig nooit niet veel aangevonden, Tango and cash met kurt russel gouwe oude weer goeije film! d-tox zekers goed. Rocky vond ik ook erg goed teveel delen maar rocky een was erg goed was het ook niet zon opgelbzen pad. In deel 2 en 3 nouja de anabolen spieren vliegen om je oren zon beetje ineens! met dat scheve bekkie en dat overdreven een mens kan dus niet zoveel klappen voorduren zegmaar de man bleft gewoon staan nouja ZWAK endus niet leuk meer na een deel genoeg

WOuld you like to know more  ;D 

Jaap47

• **
« Reactie #39 Gepost op: 23 november 2005, 21:25:28 »
De film "Blackcat Whitecat", grandioos, alleen al om de sfeer van de film :idol:

dickster

« Reactie #40 Gepost op: 24 november 2005, 16:47:56 »
Festen

Hilarisch

Perfectionist

• Wat perfect is bepaal je zelf.
« Reactie #41 Gepost op: 24 november 2005, 18:15:42 »
Op DVD aangeschaft en gezien: Der Untergang, naar het boek van Joachim Fest.

Schitterende film!
"Liberté, égalité, fraternité"