Auteur Topic: De mancave en hoe het allemaal begonnen is  (gelezen 14643 keer)

Mmuetst

Re: De mancave en hoe het allemaal begonnen is
« Reactie #150 Gepost op: 21 februari 2021, 17:53:51 »
Dit weekend bond gemaakt en twee set speaker gekocht....allebei komen ze uit mijn jeugd. De eerste is een set BNS. Ik heb vroeger de E2 gehad (maar die zie je bijna nooit in goede conditie) maar Ronald van Eijk had een set E3 staan. Ik denk, die mot ik hebben....leuk, jeugdherinneringen  ;)
En er stond een mooie set Rogers LS3/5A te koop met goede standaards, en die ken ik uit mijn tijd bij de lokale omroep Zwolle. Stonden als monitoren boven de Eela mengtafel, dus heb ik die luidsprekers vandaag opgehaald....cave is weer behoorlijk gevuld...al hoewel, het zijn maar kleintjes  ^-^

Mmuetst

Re: De mancave en hoe het allemaal begonnen is
« Reactie #151 Gepost op: 8 juli 2021, 21:47:24 »
Kon het niet laten, en een set Translator Impact 4 II gekocht. Leuk luidsprekers, alleen zoek ik nu wel andere standaarden. Die er bij zitten zijn te laag waardoor de bas nogal wollig wordt. Ook staat de luidspreker op deze standaard een beetje schuin wat het fase gedrag van de units niet ten goede komt. Zo wie zo zit de tweeter te laag… of de zanger op zijn/haar hurken zit  ^-^. Ik zoek iets van tafeltjes van 30x30x30.