Auteur Topic: Audiomarketworld  (gelezen 98 keer)

ed944t

• *
Audiomarketworld
« Gepost op: 10 juli 2021, 10:50:44 »
Hallo,
Heeft iemand soms ervaringen met Audiomarketworld? Dit is een zaak in Dublin, Ierland die internet aan- en verkoop van high end audio aanbiedt, met wereldwijde verzending. Ik vind echter geen ervaringen terug, weet dus niet of dit te vertrouwen is...

jazzman

• **
Re: Audiomarketworld
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2021, 20:59:38 »
Wat zegt je gevoel? Als je het nu al niet weet.... Niet mee in zee gaan dus.... Als het vaut gaat, ga jij dan naar Dublin?
Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175 - Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Ayre Acoustics QB-9 DSD - Velodyne SPL 1200 Ultra - Dynaudio C1 mkII - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800 - Transparent Music Link Plus en Audioquest Diamond bekabeling

ed944t

• *
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2021, 23:28:10 »
De vraag was of er iemand  ervaringen  had met deze firma....

Johnwx

• *
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2021, 10:15:49 »
Dit komt uit een simpele website check :

De testresultaten van https://www.audiomarketworld.com/ zijn negatief, ons advies is om hier niets te bestellen. Het betreft mogelijk een nepwebsite of een site die anderen als negatief bij ons hebben aangemeld. Als u tegen ons advies in toch overweegt om hier wat te bestellen, raden wij u aan om aanvullende checks te doen.
* Cambridge Audio * KLIPSCH Reference * NORSTONE * SPOTIFY * DELL * OEHLBACH * SAMSUNG * Chromecast Audio * ARGON * MOTOROLA * IXOS * Logitech * MICROSOFT * MONSTER * Wireworld * LENOVO * Musical Fidelity * AudioQuest * DUNE *

ed944t

• *
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2021, 10:24:38 »
Dat zegt iets maar lang niet alles. Blijkbaar zijn er zeer tegenstrijdige berichten. Bij scam adviser staat de firma als 86% betrouwbaar. Spijtig genoeg vind ik geen echte recenties of ervaringen terug. Ik zal dezelfde vraag eens op internationale fora plaatsen. In Belgie/Nederland zijn er blijkbaar geen echte ervaringen.