Auteur Topic: Bescherm ieder apparaat, met een stofhoes van Iwan Op Maat!  (gelezen 327 keer)

Mmuetst

Re: Bescherm ieder apparaat, met een stofhoes van Iwan Op Maat!
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2021, 20:51:08 »
Op een forum kwam ik een bedrijfje tegen dat op maat hoezen maakt voor apparatuur zodat deze tegen stof wordt beschermd. Zie hier de link http://www.iwanopmaat.nl/stofhoezen Heb zelf nog geen ervaring met dit bedrijf, maar kan me praktische toepassingen bedenken zoals het stof vrij houden van je electrostaten luidsprekers, gezien die gevoelig zijn voor stof. Natuurlijk zou ook andere apparatuur beschermt kunnen worden tegen stof, zou ongetwijfeld er voor zorgen dat potmeters minder snel zullen gaan kraken....sorry Iwan voor de azijnpissers...die post van kabel4u was eigenlijk ook niet netjes, dit is volgens mij een onafhankelijk audio forum zonder sponsoren (correct me als ik het fout heb). Maar dat neemt niet weg dat jou producten misschien handig kunnen zijn  ^-^
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2021, 07:47:26 door Mmuetst »

Jan

« Reactie #16 Gepost op: 1 juni 2021, 18:09:01 »
Voor een platenspeler op een wandmeubel zou het ideaal zijn.

Iwan Op Maat

• *
    • Iwan Op Maat
« Reactie #17 Gepost op: 2 juni 2021, 08:22:47 »
@Jan, dank voor de pm. Antwoord is helaas geblokkeerd, dus bij deze... ziet er interessant uit!
Iwan Op Maat. Audio meubels op maat gemaakt. Kijk op mijn website of stuur me een pb. Ook voor stofhoezen!

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #18 Gepost op: 2 juni 2021, 13:22:23 »
Ik heb de spam-melding ontvangen en deze thread gelezen. Om misverstanden te voorkomen, dit is een forum dat volledig draait op privé investering en eigenlijk als hobby.

We accepteren geen sponsoring, geen advertenties of wat dan ook, zodat we te allen tijde neutraal en onafhankelijk kunnen zijn.

Dat gezegd zijnde is de intro van Iwan op Maat wellicht een beetje ongelukkig, maar ik zie wel een verschil tussen een kleine zelfstandige die zijn producten en diensten wil aanbieden en een grote firma die schaamteloos reclame maakt voor een commercieel product.

Iwan, het is dus een randgeval,. maar ik laat de thread staan.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

jeromach

• *
« Reactie #19 Gepost op: 9 juni 2021, 19:01:23 »
Ik vind het Youtube filmpje op de site een mooie introductie, lijkt me een prima bedrijf.

Iwan Op Maat

• *
    • Iwan Op Maat
« Reactie #20 Gepost op: 14 juni 2021, 12:49:23 »
Dankjewel voor het compliment!
Iwan Op Maat. Audio meubels op maat gemaakt. Kijk op mijn website of stuur me een pb. Ook voor stofhoezen!