Auteur Topic: Draadloze boxen aansluiten  (gelezen 83 keer)

ftm51

• *
Draadloze boxen aansluiten
« Gepost op: 8 juni 2021, 15:31:04 »
Wie kan mij antwoord geven op het volgende: ik bezit een Pioneer vsx- 832 strelen tuner versterker waar ik via een HDMI kabel oa mijn tv heb op aangesloten. Nu wil ik de bestaande boxen (bedraad) vervangen voor draadloze (WiFi) boxen. Volgens handeling van vsx-832 kan dit niet. Is er wel een oplossing hoe dan en wat heb ik daar voor nodig.
(Deze vraag plaats ik omdat onze jonge hond al diverse keren de bekabeling van de boxen heeft door gevreten)

Jan

Re: Draadloze boxen aansluiten
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2021, 18:49:39 »

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2021, 18:53:18 »
De beste oplossing is je hond snel opvoeden of de kabels wegwerken.
Een technische oplossing is er eigenlijk niet.
WiFi speakers hebben een netvoedingskabel en die is een stuk slechter voor je hond.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

Vincent Kars

• **
    • The Well-Tempered Computer
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2021, 19:39:28 »

Pimmie1968

• Geluid kun je voelen maar is nooit tastbaar
« Reactie #4 Gepost op: 8 juni 2021, 21:27:10 »
geef je hond iets waar hij mee kan spelen zodat hij zich niet gaat vervelen en jouw speakerkabel kapot vreet.
Ook niet onbelangrijk: net als bij kleine kinderen, laat ze niet alleen zonder toezicht...
Yamaha R-N803D - HDX-1000 - TDL Studio Monitor Compact

frits denon

• HiFi is emotie
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2021, 09:32:20 »
Leg er een kabeltje neer waar een of twee 1.5V batterij aan hangt. Dan is erop bijten snel afgeleerd.
Mooie spullen van Scott, Denon, Kenwood, Sony, Hepta, Elac en Rel.

jazzman

• **
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2021, 19:36:58 »
geef je hond iets waar hij mee kan spelen zodat hij zich niet gaat vervelen en jouw speakerkabel kapot vreet.
Ook niet onbelangrijk: net als bij kleine kinderen, laat ze niet alleen zonder toezicht...

Helemaal mee eens.... speeltjes, kluifjes, aandacht, opvoeding, afleiding, hondenschool...... Wij hebben al 20 jaar honden van geboorte tot ..... Er is hier nog nooit een kabel stukgebeten, geen stroom-, telefoon-, speaker-, of audiokabel...

Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175 - Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Ayre Acoustics QB-9 DSD - Velodyne SPL 1200 Ultra - Dynaudio C1 mkII - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800 - Transparent Music Link Plus en Audioquest Diamond bekabeling