Auteur Topic: Ons aller Ruud15 is niet meer!  (gelezen 22097 keer)

Knapknapperige

• *
Re: Ons aller Ruud15 is niet meer!
« Reactie #75 Gepost op: 31 december 2008, 02:23:49 »

Dat kan gaan zo snel, maar toch diinsdag publiceerde hij zijn laatste functie waarin hij zei dat hij was ziek en had films zijn gelukkig 1200. Een paar dagen later werd zijn lichaam in de strijd, een strijd die niet te winnen.

Wijnand

• **
Re: Ons aller Ruud15 is niet meer!
« Reactie #76 Gepost op: 7 maart 2009, 02:04:09 »
Als ik de tekst op de steen lees, schieten de tranen in mijn ogen. Mijn lief, mijn muziek....
Buizen eindversterkers van Tube Elysium, Les Nations. Voorversterkervan Unison Research,  de Mistery One. Dynaudio Contour 3.0, Audio Analogue Maestro cdspeler.Bekabeling van Revelation Audio Labs, Kimber KS 1021. Netsnoer Kimber PK 10 Gold en Kemp power plus

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
Re:Ons aller Ruud15 is niet meer!
« Reactie #77 Gepost op: 22 december 2011, 10:59:04 »
Opdat wij niet vergeten ...

Ik denk elk jaar rond deze periode terug aan een prachtig forumlid. Ruud is al vier jaar niet meer onder ons.

Vier jaar na zijn dood staat hij in de forumstatistieken nog steeds op de tweede plaats in de lijst "Top 10 topicstarters"

Ruud, we missen je!
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

ADAMAudio

« Reactie #78 Gepost op: 22 december 2011, 11:16:33 »
 :o
dat zijn altijd mindere momenten..

chansig

• Inhoudsloos poster met ruim 12.500 Posts
« Reactie #79 Gepost op: 22 december 2011, 14:01:14 »
Tjemig...vier jaar alweer. Wat gaat de tijd snel en wat mooi dat er nog altijd aan hem gedacht wordt.

Gr Hans

Kermit

• Moderator
« Reactie #80 Gepost op: 22 december 2011, 14:05:33 »
Ruud en de kersttijd zijn sinds 4 jaar voor mij aan elkaar verbonden. Het zijn altijd positieve gedachtes die dan bij mij opkomen.
Hoe zou het eigenlijk met Josť zijn?
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #81 Gepost op: 22 december 2011, 18:13:41 »
Er gaat geen week voorbij dat ik niet denk en herinnerd wordt aan Ruud.  Hij was mede de man die mijn sluimerende liefde voor 't urgul aan wist te wakkeren.  :clapping:

Markus

• The real fiel
« Reactie #82 Gepost op: 22 december 2011, 23:56:46 »
Helaas heb ik de man niet mee mogen maken. Ik hoop dat daar waar hij rondwaart, het naar zijn zin heeft!

BEYOND HIGH-END

Paul Marantz

• **
« Reactie #83 Gepost op: 1 mei 2016, 16:12:15 »
Ruud en de kersttijd zijn sinds 4 jaar voor mij aan elkaar verbonden. Het zijn altijd positieve gedachtes die dan bij mij opkomen.
Hoe zou het eigenlijk met Josť zijn?
Prima ben gisteren nog bij haar thuis geweest, slijten doet het nooit maar ze heeft haar leventje weer opgepakt een sterke vrouw.  ;)