Auteur Topic: Dan maar iets anders...  (gelezen 1239 keer)

Frits Raaf

• Doe eens gek. Let op je spelling.
Dan maar iets anders...
« Gepost op: 7 januari 2008, 21:11:55 »
Vanwege de teleurstelling na aanschaf van de Philips en Samsung lcd, overweeg ik de Philips in te ruilen voor een Sony KDL-26T3000 of een Panasonic TC-26LX70 (want 32" vind ik toch te dominant in de woonkamer) en de Samsung voor een Panasonic TH-37PV70.
Is dat een goede deal (vooropgesteld dat de winkelier dit kan leveren)?
Receiver: Denon DRA-1000
Cd-speler: Denon DCD-755AR
Versterker (tv): NAD C316BEE
Speakers Denon: Tanny Reveal
Speakers NAD: Eltax Monitor III Anniversary + Mordaunt Short MS-308 sub

Jan

Re: Dan maar iets anders...
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2008, 21:20:44 »

belegjeboterham

« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2008, 00:50:17 »
Ben benieuwd wat het wordt, ik zat ook aan een panasonic te denken, die mijn crt tv zou moeten vervangen.

In ieder geval bedankt voor de opmerking dat 32 inch wat dominant is, ben er zelf ook nog niet uit groot of klein maar het zal wel een kleine worden denk ik.

ravon

• "You can't miss it when I tell you what's there"
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2008, 08:37:53 »
Ik ging destijds voor een plasma van 37 inch, dat werd op aanraden van de leverancier een 42 inch (met inruilgarantie voor als 42 inch te groot zou zijn) maar nu zou ik liever een 50 inch willen. Wat mij opvalt is dat veel mensen hun flatscreen op een hoog dressoir neerzetten of hoog ophangen waardoor ie extra opvalt. Op laag kastje of laag aan de muur valt ie minder op en het kijkt prettiger.

Koen K

« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2008, 09:29:24 »
32 inch is volgens mij best te doen. Je kunt hem eventueel ook in een kast zetten als je niet wil dat hij de hele tijd in het zicht staat. Dan doe je gewoon de deurtjes open als je wil kijken. Op die manier is je tv niet meteen het centrum van de kamer.

Audiotwin

• Kritisch lid
« Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2008, 16:51:24 »
Ik ging destijds voor een plasma van 37 inch, dat werd op aanraden van de leverancier een 42 inch (met inruilgarantie voor als 42 inch te groot zou zijn) maar nu zou ik liever een 50 inch willen. Wat mij opvalt is dat veel mensen hun flatscreen op een hoog dressoir neerzetten of hoog ophangen waardoor ie extra opvalt. Op laag kastje of laag aan de muur valt ie minder op en het kijkt prettiger.

Als je zit moet je neus ongeveer in het midden van het beeld vallen,veel mensen hangen ze veel te hoog zodat je een stijve nek krijgt.
Ik heb een 42inch plasma van Panasonic en na een week wil je alleen maar groter ;D
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2008, 16:54:31 door ar »
Tevredenheid!!!!

agton

• Cambridge Audio 540R V2 icm Monitor Audio RS 8
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 9 januari 2008, 08:58:14 »
Vanwege de teleurstelling na aanschaf van de Philips en Samsung lcd, overweeg ik de Philips in te ruilen voor een Sony KDL-26T3000 of een Panasonic TC-26LX70 (want 32" vind ik toch te dominant in de woonkamer) en de Samsung voor een Panasonic TH-37PV70.
Is dat een goede deal (vooropgesteld dat de winkelier dit kan leveren)?

Welke samsung heb jij, ik heb ook een samsung en ben over het algemeen wel tevreden. Zie wel vlekkern/spoken, maar dat komt meer door slecht signaal dan door de tv. Zodra er een game op wordt gespeeld is het strak. HD moet ik nog testen. Ikzelf heb een LE37M87