Auteur Topic: crt versus plasma  (gelezen 4260 keer)

Willy

• *
Re: crt versus plasma
« Reactie #15 Gepost op: 15 januari 2008, 11:56:44 »

Citaat
Bij mij gaat het zappen vrij snel,ligt aan de decoder.Verwar een HD=harddisk decoder niet met een HDTV decoder

Dit schreef je enkele dagen terug, ik had de hoop dat je hier meer over te vertellen had.
Ik zou het plezierig vinden als ik de schakeltijd tussen 2 zenders terug zou kunnen brengen, zoals bij analoog het geval is.

Iemand die hier een goede oplossing/idee voor heeft?

Willy

Audiotwin

• Kritisch lid
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2008, 12:35:43 »
Citaat
Bij mij gaat het zappen vrij snel,ligt aan de decoder.Verwar een HD=harddisk decoder niet met een HDTV decoder

Dit schreef je enkele dagen terug, ik had de hoop dat je hier meer over te vertellen had.
Ik zou het plezierig vinden als ik de schakeltijd tussen 2 zenders terug zou kunnen brengen, zoals bij analoog het geval is.

Iemand die hier een goede oplossing/idee voor heeft?

Willy

Ik heb helaas alleen persoonlijke ervaringen met de decoders van UPC,mijn vorige zapte trager dan mijn huidige vandaar mijn antwoord ;)
Tevredenheid!!!!

roodoor

• ...meer is minder, minder is meer...
« Reactie #17 Gepost op: 15 januari 2008, 12:44:39 »
...en zeggen dat wij thuis net een Philips Matchline 36" CRT bak van om en bij de 80 kilo 2dehands hebben aangeschaft...tot megatevredenheid van kids, vrouwlief en mezelf. Hij vervangt de Sony Trinitron die ons 9 jaar (en nog steeds, nu voor kids en PS2) plezier heeft geschonken. Ik moet echt zeggen...wat een vooruitgang, voornamelijk in beeldkwaliteit maar ook in geluid...ik weet het, het is een logge bak maar zeker in vergelijking met LCD toch merkelijk beter qua beeld!
Micromega Stage 2 / Aaron n5 - Isophon Odeon - Sennheiser HD590
(Rotel RCD855 - Audio Alchemy V.01KT_88 - Amity HP2A)
interlinks van Ixos & Kimber
Herteleer LS bekabeling