Auteur Topic: Gregorius Nekschot  (gelezen 37804 keer)

Han

• Moderator
    • studio
Re: Gregorius Nekschot
« Reactie #15 Gepost op: 17 mei 2008, 19:22:48 »
Onze regering weet zelf niet hoe en wat te doen, heeft in 2007 €200.000.000 meer uitgegeven aan allerlei adviescommissies dan in 2006 en een van die adviescommissies heeft voor een enorm bedrag onze regering geadviseerd om toch vooral de vrijheid van meningsuiting te gaan inperken.

De volgende dure adviezen zullen betrekking hebben op het veranderen van de grondwet.

Tja, het zou zomaar kunnen.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2008, 19:35:31 door Han »
Niets is zeker en zelfs dat niet.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

olivetti

• Niet meer actief
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 17 mei 2008, 19:28:25 »
Ik ken het werk van de heer Nekschot niet zo goed. Alleen wat ik op het journaal gisteren zag. Zouden de cartoons als ik ze op het forum plaats hier wel getolereerd worden?

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2008, 19:31:29 »
We hebben besloten hier geen politieke discussies meer te voeren, maar als zo'n plaatje relevant is binnen een topic moet het kunnen.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #18 Gepost op: 17 mei 2008, 19:32:56 »
Ik ken het werk van de heer Nekschot niet zo goed.

Hier vind je wat er nog over is van zijn website. Onder dreiging van het OM heeft hij zelf enkele cartoons verwijderd.

Gregorius Nekschot is zeer maatschappijkritisch en schopt tegen alle heilige huisjes. Is dat altijd even humoristisch? Zeker niet maar het is nu éénmaal het vrije woord en dat moet tegen elke prijs verdedigd worden.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2008, 19:37:53 door Gent »
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

ezo

• je luistert altijd naar de zwakste schakel
« Reactie #19 Gepost op: 17 mei 2008, 19:33:55 »
Onze regering weet zelf niet hoe en wat te doen, heeft in 2006 €200.000.000 meer uitgegeven aan allerlei adviescommissies dan in 2006 en een van die adviescommissies heeft voor een enorm bedrag onze regering geadviseerd om toch vooral de vrijheid van meningsuiting te gaan inperken.

De volgende dure adviezen zullen betrekking hebben op het veranderen van de grondwet.

Tja, het zou zomaar kunnen.

2006 /2007 bedoel je ;)

erg he >:(

gr ezo
pl sansui 222 mk2---tu yamaha TX-1000
cd sony X505-es---vv v medevoort ca220
ev 2x v medevoort pa333---ls infinity  rs-6001

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2008, 19:36:01 »
Je hebt gelijk Ezo, ik hep um even veranderd.

Hottentot

• Ik haat goedkope sony versterkers
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2008, 19:36:15 »
Ik ken het werk van de heer Nekschot niet zo goed.

Hier vind je wat er nog over is van zijn website. Onder dreiging van het OM heeft hij zelf enkele cartoons verwijderd.

Gregorius Nekschot is zeer maatschappijkritisch en schopt tegen alle heilige huisjes. Is dat altijd even humoristisch? Zeker niet maar het is nu éénmaal het vrije woord en dat moet tegen elke prijs verdedigd worden.

Deels waar.

edit : originele post was veranderd dus het gequote deel is hier ook aangepast om misverstanden te voorkomen.
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2008, 19:40:06 door Gent »
I am a free number

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2008, 19:40:34 »
Welk deel is volgens jou niet waar dan?
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Hottentot

« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2008, 19:53:13 »
Welke heilige huisjes moet ik als referentie nemen?
I am a free number

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2008, 19:56:51 »

Kijk even op zijn blog en dan is het snel genoeg duidelijk. Maakt dat overigens iets uit?

Het gaat er hier namelijk niet om of ie wel of niet leuk is of dat je het wel of net met hem eens bent. Het gaat over de vrijheid van meningsuiting en hoe het OM daarmee omspringt als het ze even niet bevalt.

olivetti

• Niet meer actief
  • *
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2008, 20:03:27 »
We hebben besloten hier geen politieke discussies meer te voeren, maar als zo'n plaatje relevant is binnen een topic moet het kunnen.

Toch...als je zo'n draadje opent dan kun je toch een politieke discussie verwachten.

Ik denk dat de meeste posts over Theo van Gogh van enige tijd geleden ook weer naadloos hier geplaatst kunnen worden. In de trend van Vrijheid van meningsuiting boven alles maar niet alles mag gezegd worden.

Hottentot

« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2008, 20:06:54 »

Kijk even op zijn blog en dan is het snel genoeg duidelijk. Maakt dat overigens iets uit?

Het gaat er hier namelijk niet om of ie wel of niet leuk is of dat je het wel of net met hem eens bent. Het gaat over de vrijheid van meningsuiting en hoe het OM daarmee omspringt als het ze even niet bevalt.

Het maakt voor mij persoonlijk alles uit,heer Nekschot neemt geen blad voor de mond en dat is in deze schijterige blanke bananenrepubliek een ticket to trouble los van het feit of heer Nekschot alle publieke steun verdient of niet.
I am a free number

ezo

• je luistert altijd naar de zwakste schakel
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2008, 20:10:07 »

Toch...als je zo'n draadje opent dan kun je toch een politieke discussie verwachten.

Ik denk dat de meeste posts over Theo van Gogh van enige tijd geleden ook weer naadloos hier geplaatst kunnen worden. In de trend van Vrijheid van meningsuiting boven alles maar niet alles mag gezegd worden.

precies ja

alleen zie ik geen politieke discussie, want er is geen vrijhied van meningsuiting.

gr ezo
pl sansui 222 mk2---tu yamaha TX-1000
cd sony X505-es---vv v medevoort ca220
ev 2x v medevoort pa333---ls infinity  rs-6001

Tjeb

• uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
  • Por mis Santos cojones!
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2008, 21:41:21 »
Moet kunnen:

en ook hier op het forum!
Ik sta helemaal achter de aktie van het beheer als deze cartoon hier langer dan twee dagen blijft staan  ;)

Meneer nekschot soliciteerd een beetje naar zijn eigen achternaam aangezien 90% van zijn berichten anti moslim zijn, maar recht op vrije menings uiting is recht op vrije menings uiting, eerlijk is eerlijk!

Mvg Tjeb

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2008, 21:48:38 »
..........................................., maar recht op vrije menings uiting is recht op vrije menings uiting, eerlijk is eerlijk!

Mvg Tjeb

Blij dat jij 't snapt.  ;)