Auteur Topic: Gregorius Nekschot  (gelezen 41024 keer)

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
Re: Gregorius Nekschot
« Reactie #225 Gepost op: 10 september 2008, 17:42:05 »
Beginnen we nu weer? Kansloos zeg - dat gold trouwens al vanaf dag 1 van dit topic. Degene die zich inmiddels zit te bescheuren van het lachen is Gregorius zelf. Met het op ongetalenteerde wijze maken van halfbakken, zwaar op grofgebektheid leunende 'grappen' had hij nit zo bekend kunnen worden als hij nu is. Wat een farce.

Ik begrijp dus dat jij het allemaal doodnormaal vindt dat je omwille van een paar cartoons van drie jaar oud zo behandeld mag worden zonder dat daar een rechter aan te pas komt?

Dit topic gaat niet over de al of niet bestaande waardering voor het werk van Nekschot maar om de manier waarop er met hem a.g.v. die paar cartoons is omgesprongen. Kennelijk is dat een concept dat voor bepaalde leden niet te bevatten is.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Koen K

« Reactie #226 Gepost op: 10 september 2008, 17:51:36 »
Beginnen we nu weer? Kansloos zeg - dat gold trouwens al vanaf dag 1 van dit topic. Degene die zich inmiddels zit te bescheuren van het lachen is Gregorius zelf. Met het op ongetalenteerde wijze maken van halfbakken, zwaar op grofgebektheid leunende 'grappen' had hij nit zo bekend kunnen worden als hij nu is. Wat een farce.

Ik begrijp dus dat jij het allemaal doodnormaal vindt dat je omwille van een paar cartoons van drie jaar oud zo behandeld mag worden zonder dat daar een rechter aan te pas komt?

Ach, dat slaat toch nergens op. Natuurlijk mag dat niet, maar het is gewoon belachelijk om voor een misstap van een overijverige officier van justitie officieel uit naam van dit forum - dat inmiddels uit 3021 leden bestaat - "steunbetuigingen" te uiten. Ik wil helemaal geen steun betuigen aan Nekschot!

Open dan gelijk ook maar een topic voor Geert Wilders met zijn Fitna, Lucy B. die misschien wel onterecht vastzit en weet ik wie allemaal nog meer onrecht aangedaan wordt. Wat moeten we met Duyvendak? Steun bieden dan maar? Of niet?

Citaat
Dit topic gaat niet over de al of niet bestaande waardering voor het werk van Nekschot maar om de manier waarop er met hem a.g.v. die paar cartoons is omgesprongen. Kennelijk is dat een concept dat voor bepaalde leden niet te bevatten is.

Ik bevat het prima, maar ik zie absoluut niet in waarom nu juist dze insignificante onzin opgeblazen moet worden. Ook in de pers werd breed uitgemeten hoe vreselijk Nekschot wel niet was behandeld. Dat zal vast een functie hebben (namelijk controle van de stappen van het OM door de pers), maar dit ruikt gewoon erg sterk naar stemmingmakerij.

chansig

• Inhoudsloos poster met ruim 12.500 Posts
« Reactie #227 Gepost op: 10 september 2008, 17:58:48 »
Ik betuig mijn steun aan Koen in deze...:D

Gr Hans

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #228 Gepost op: 10 september 2008, 18:01:18 »
Ik wil helemaal geen steun betuigen aan Nekschot!

Ik geloof niet dat iemand je daar ook maar toe gedwongen heeft.  8)

Koen K

« Reactie #229 Gepost op: 10 september 2008, 18:03:40 »
Ik wil helemaal geen steun betuigen aan Nekschot!

Ik geloof niet dat iemand je daar ook maar toe gedwongen heeft.  8)

Sterker nog: er is impliciet namens mij steun betuigd zonder dat mijn mening gevraagd is... Geen dwang, maar voor een voldongen feit gesteld worden dus. Al was er maar één zinnetje aan de startpost toegevoegd met "de hier geuite tekst is de mening van het moderatieteam en vertegenwoordigt niet de mening van de leden van dit forum", dan vond ik het al prima....

Hififreak

« Reactie #230 Gepost op: 10 september 2008, 18:07:58 »
Het beheer van deze hangplek heeft gereageerd op de hele situatie rond Nekschot. 

Bij mijn weten behoor jij daar niet bij dus wat is het probleem?

Koen K

« Reactie #231 Gepost op: 10 september 2008, 18:08:42 »
Dat het nu net lijkt alsof het hele forum hem steunt terwijl dat niet zo is.

Hififreak

« Reactie #232 Gepost op: 10 september 2008, 18:13:12 »
Dat het nu net lijkt alsof het hele forum hem steunt terwijl dat niet zo is.

Dat staat er niet Koen.
Het lijkt zelfs niet zo, kijk maar even hier.

Koen K

« Reactie #233 Gepost op: 10 september 2008, 18:15:18 »
:think:

Wat moet ik met een lijst van mijn eigen posts?

Kijk maar eens in deze post. Staat er maar ergens wie "wij" zijn? Zijn dat twee mods of het hele team? Is het het hele forum?

chansig

• Inhoudsloos poster met ruim 12.500 Posts
« Reactie #234 Gepost op: 10 september 2008, 18:16:14 »
we en wij dat kan iedereen wezen en zijn.  Oeps Koen was mij voor. De Nederlandse taal heeft mogelijkheden genoeg om verwarring te veroorzaken alsmede om hem op te lossen.

Nogmaals mijn steun voor Koen... ;)

Gr Hans

Baardmannetje

« Reactie #235 Gepost op: 10 september 2008, 18:17:23 »
Maar Koen,

Waarom begin je er nu over en niet toen dit draadje geopend werd ?

gegroet, Eelco

Ps HF ik begrijp jouw link ook niet helemaal .....

Hififreak

« Reactie #236 Gepost op: 10 september 2008, 18:18:40 »
:think:

Wat moet ik met een lijst van mijn eigen posts?

Kijk maar eens in deze post. Staat er maar ergens wie "wij" zijn? Zijn dat twee mods of het hele team? Is het het hele forum?

Wie heeft het bericht geplaatst en uit hoeveel personen bestaat het beheer?
Als het nu nog niet helder is.   ::)

Hififreak

« Reactie #237 Gepost op: 10 september 2008, 18:21:13 »
Maar Koen,

gegroet, Eelco

Heel simpel.  Koen geeft duidelijk aan dat hij het er niet mee eens is waarmee aangegeven is dat het geen bericht namens alle forummers is.

Hadden we het bericht geplaatst en direct op slot gedaan dan had dit misleiding in de hand kunnen werken.
Het beheer heeft een bericht uit laten gaan en spreekt geenszins voor alle leden.  Lees het draadje maar door dan wordt dat vanzelf duidelijk.

Koen K

« Reactie #238 Gepost op: 10 september 2008, 18:21:58 »
Maar Koen,

gegroet, Eelco

Ik reageer slechts op Gent's reactie op mijn post. Ik heb deze mening overigens al eerder geuit.

Klik

Klik (bij deze post bleek zelfs censuur noodzakelijk te zijn... En dat in een draadje over vrijheid van meningsuiting ;D )

@Hififreak: Zeg jij het maar, ik kan het niet uit de tekst opmaken. Bovendien wordt het woord 'beheer' evenmin als de woorden 'moderators' en 'administrators' genoemd. Het kan dus net zo goed over het hele forum pogen te gaan.

Rood

• Gast
« Reactie #239 Gepost op: 10 september 2008, 18:23:34 »
Geen nood : er is nu iemand lid die Adolf Cohen heet .. grappige contradictio in terminis .
Welkom AC