Auteur Topic: Gregorius Nekschot  (gelezen 43037 keer)

carl

Re: Gregorius Nekschot
« Reactie #165 Gepost op: 12 juli 2008, 17:26:17 »
Mooie actie jongens inderdaad. Terwijl politie en justitie de ene na de andere fout maken in grote zaken proberen ze toch steeds meer grip op de samenleving te krijgen. De CDA levert deze minister van justitie en daar stem ik dus nooit meer op.
Ook niet als - volgens jouw mening - de programma's van alle andere partijen slechter zijn?

Voor mij begint rechtsbescherming/vrijheid van meningsuiting wel heel essentieel te worden bij verkiezingen. In Nl wordt op een dag bijna net zoveel afgeluistert als in de US in een heel jaar. Hoe kan het dat die twee van Putten veroordeeld worden terwijl er bloed-en spermasporen van een ander worden gevonden. En hoe kunnen nu twee volwassen mensen bekennen als ze normaal verhoord worden.
En dan die zaak Spijkers waar Pieter van Vollenhoven bij een conflict wil bemiddelen waarvan die minister Middelkoop zegt dat dat niet nodig is omdat er geen conflict is.

Het progressieve NL begint een eng land te worden.

chansig

• Inhoudsloos poster met ruim 12.500 Posts
« Reactie #166 Gepost op: 12 juli 2008, 18:34:58 »

Gewoon lekker verhuizen naar Belgie, Frankrijk, Duitsland oid...ben je overal vanaf.. :wacko:

Gr Hans

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #167 Gepost op: 12 juli 2008, 18:37:13 »

Gewoon lekker verhuizen naar Belgie, Frankrijk, Duitsland oid...ben je overal vanaf.. :wacko:

Gr Hans

Dus als jij ziet dat iemand dreigt te verdrinken kijk je de andere kant op en is 't net alsof er niets aan het handje is.  :sceptic:

chansig

« Reactie #168 Gepost op: 12 juli 2008, 18:39:17 »

Gr Hans

Dus als jij ziet dat iemand dreigt te verdrinken kijk je de andere kant op en is 't net alsof er niets aan het handje is.  :sceptic:

Ja ...  :o ;) of wat vele andere doen, kijken, praten dat het wel erg vervelend moet zijn om er zo bij te liggen...rare vergelijking  :think:. Appels en peren is het eerste wat in me op komt..

Gr Hans

Koen K

« Reactie #169 Gepost op: 12 juli 2008, 18:39:23 »
Wat een gezanik toch, zijn we nog steeds bezig met die Nekschot. Onbeduidend tekenaartje dat wegens gebrek aan talent vervalt in groteske en niet-grappige beledigingen wordt te hard aangepakt door justitie, GeenStijl / Hans Teeuwen verzint er nog even wat extra details bij en meteen beginnen mensen te roepen dat de minister van justitie het niet goed gedaan heeft... *zucht*
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2008, 18:41:12 door Hififreak »

Hififreak

« Reactie #170 Gepost op: 12 juli 2008, 18:40:45 »

Gr Hans

Ja ...  :o ;) of wat vele andere doen, kijken, praten dat het wel erg vervelend moet zijn om er zo bij te liggen...rare vergelijking  :think:. Appels en peren is het eerste wat in me op komt..

Gr Hans
Het heeft je tenminste aan het denken gezet.  :D

chansig

« Reactie #171 Gepost op: 12 juli 2008, 18:41:23 »
m.u.v. het jezus christus ben ik met je eens dat de boel uit zijn/haar proporties gehaald is/wordt.

Gr Hans

chansig

« Reactie #172 Gepost op: 12 juli 2008, 18:41:55 »

Gr Hans

Gr Hans
Het heeft je tenminste aan het denken gezet.  :D

Daar is niet veel voor nodig...

Gr Hans

Hififreak

« Reactie #173 Gepost op: 12 juli 2008, 18:42:16 »
Wat een gezanik toch, zijn we nog steeds bezig met die Nekschot. Onbeduidend tekenaartje dat wegens gebrek aan talent vervalt in groteske en niet-grappige beledigingen wordt te hard aangepakt door justitie, GeenStijl / Hans Teeuwen verzint er nog even wat extra details bij en meteen beginnen mensen te roepen dat de minister van justitie het niet goed gedaan heeft... *zucht*

Zonder in de aanhef hogere machten aan te roepen kan de boodschap ook overkomen.   ;)

Koen K

« Reactie #174 Gepost op: 12 juli 2008, 18:43:21 »
Dus als Gregorius Nekschot moslims tekent die de liefde bedrijven met geiten moet hij verdedigd worden, maar als ik JC aanhaal is dat niet de bedoeling :think:

Ik zie niet in waarom het eerste nuttiger is dat het tweede.

Kwabbernoot

• a.k.a. Fantasio
  • Glas en vuvuzela's
« Reactie #175 Gepost op: 12 juli 2008, 18:44:40 »
Effe  :off: maar nu wil ik het weten ook.  >:(

@Hans: Waarom schrijf jij zo vaak dingen als:  ... uit zijn/haar ... is/wordt. Zit daar enige logica/wijsheid/een idee achter?   :wacko:

Groeten...
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world"

Hififreak

« Reactie #176 Gepost op: 12 juli 2008, 18:50:41 »
Effe  :off: maar nu wil ik het weten ook.  >:(

Volgens mij kun je het antwoord vinden in de openingspost van dit draadje en de forumetiquette.

Koen K

« Reactie #177 Gepost op: 12 juli 2008, 18:53:34 »
Wat maakt dat ik een bepaalde naam niet mag noemen in een draadje waar gestreden wordt voor Gregorius' recht om zijn junk te blijven maken en beledigingen te uiten die duizend keer ernstiger zijn?

Hififreak

« Reactie #178 Gepost op: 12 juli 2008, 19:00:28 »
Dat is de draai/invulling die jij eraan geeft.

Dus als jij volgende week in je best pak op gesprek gaat voor een klus en de mussen vallen dood van het dak, open je na de beleefdheden met dezelfde woorden, gevolgd met de opmerking dat het wel verrekte heet is en dat de gespreksruimte de temperatuur van een peeskamertje heeft?

Rood

• Gast
« Reactie #179 Gepost op: 12 juli 2008, 19:01:37 »
Ligt aan de baan en ik moet zeggen heel erg aan degene die tegenover je zit : vind het wel een goede binnenkomer om het ijs te breken