Auteur Topic: Gregorius Nekschot  (gelezen 41577 keer)

Koen K

Re: Gregorius Nekschot
« Reactie #210 Gepost op: 12 juli 2008, 22:55:51 »
;D ;D

Spreek ik met de voorzitter van de fanclub?

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #211 Gepost op: 12 juli 2008, 23:44:32 »
Niet echt, ik heb me altijd verbaasd over die man, wat een figuur is dat. Hij kan niet aanvaarden dat zijn tijd is geweest, haalt hij 'een van de acht' van de eeuwige jachtvelden. Een volkomen achterhaald format waar ik me tijdens Mies Bouwman al aan ergerde en dat onder Huisman echt niet wil herhalen. Ik heb dat korengedoe van hem ook niet gevolgd, ik vind hem een ongelooflijke hork.

Hennie Huisman, de 'uitvinder' van de playbackshow?  Nou, vergeet dat maar meteen, hij heeft het idee gejat. Martin Brozius zag ik het al doen op de Hoornse kermis en toen scheet Hennie zijn luiers nog vol. Ik weet ook nog wat Martin deed, La donna é mobile uit Rigoletto en dat deed Martin Brozius beter dan Hennie ooit zou kunnen.

Zo, heb ik effe mooi verteld, nee ik heb geen enkel behoefte aan Hennie Huisman.
Niets is zeker en zelfs dat niet.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Koen K

« Reactie #212 Gepost op: 12 juli 2008, 23:47:25 »
;D

Gaat iets soortgelijks op voor de EO?

Han

• Moderator
    • studio
« Reactie #213 Gepost op: 12 juli 2008, 23:49:36 »
Ik heb niks tegen de EO, boeit me niet echt, ik vind die Andries Knevel een irritante oen, maar dat heeft verder niks met de EO te maken.
Niets is zeker en zelfs dat niet.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Koen K

« Reactie #214 Gepost op: 12 juli 2008, 23:51:56 »
Wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik krijg het er niet warm of koud van, die EO. Het jeukt wel ;D

carl

« Reactie #215 Gepost op: 13 juli 2008, 15:36:26 »
Om even terug te komen op Nekschot. Ik zou dat soort plaatjes zelf nooit maken en in die zin heeft Nekschot niet mijn sympathie. Waar het om gaat is dat dit een zwaar overtrokken reactie is en past in een politiek gesteund beleid.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #216 Gepost op: 25 augustus 2008, 18:13:12 »
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #217 Gepost op: 25 augustus 2008, 18:43:37 »
Gent is fan, dat is al eerder gebleken, maakt niet uit, mag van mij maar ik sluit me bij Koen aan dat de steun die hij hier genoot op het forum wel ietwat buitenproportioneel was.

De EO heb ik gisteren ook met verbazing bekeken. Ze hadden ook een soort van Pinkpop en het vreemde was dat ik pas zag dat het geen hedendaagse mainstream muzikanten waren toen er tussen twee liedjes heel uitvoerig door een zangeres, met één of ander dik boek in de hand, werd uitgelegd wat de bedoeling was van het leven. Er werd verder gegrunt op snijdende gitaren dat het een lieve lust was alleen hadden de teksten een hele andere signatuur....grappig dat ik de ondertitels nodig had om er achter te komen dat het gristelijke bands betrof, ik word kennelijk oud ;)
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

olivetti

• Niet meer actief
  • *
« Reactie #218 Gepost op: 25 augustus 2008, 18:57:19 »
Gent is fan, dat is al eerder gebleken, maakt niet uit, mag van mij maar ik sluit me bij Koen aan dat de steun die hij hier genoot op het forum wel ietwat buitenproportioneel was.

De EO heb ik gisteren ook met verbazing bekeken. Ze hadden ook een soort van Pinkpop en het vreemde was dat ik pas zag dat het geen hedendaagse mainstream muzikanten waren toen er tussen twee liedjes heel uitvoerig door een zangeres, met één of ander dik boek in de hand, werd uitgelegd wat de bedoeling was van het leven. Er werd verder gegrunt op snijdende gitaren dat het een lieve lust was alleen hadden de teksten een hele andere signatuur....grappig dat ik de ondertitels nodig had om er achter te komen dat het gristelijke bands betrof, ik word kennelijk oud ;)

Niets menselijks is ze vreemd

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #219 Gepost op: 25 augustus 2008, 22:45:30 »
Gent is fan, dat is al eerder gebleken,

Beslis jij nu voor mij of ik een fan ben van iemand? Ik weet namelijk van niets. En waar zou dat dan uit moeten blijken? Ik zou graag hebben dat je die opmerking onderbouwt, danwel terugneemt. Hij slaat namelijk nergens op en dat weet je zelf ook wel. Dit riekt opnieuw naar de stemmingmakerij die hierover al eerder heeft plaatsgevonden.

Dat gezegd zijnde ... deze cartoon vond ik inderdaad wel lollig.

Citaat
maakt niet uit, mag van mij maar ik sluit me bij Koen aan dat de steun die hij hier genoot op het forum wel ietwat buitenproportioneel was.

Lees dan de redenen voor die steun nog eens door. Het gaat erom dat ik als forumbeheerder niet van mijn bed gelicht wil worden door 10 man politie als iemand op dit forum (jij bijvoorbeeld) iets plaatst dat bij een egotrippende officier van justitie of minister in het verkeerde keelgat schiet. Die steun heeft niets te maken met de al of niet bestaande waardering van het werk van Nekschot.
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2008, 22:55:20 door Gent »
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #220 Gepost op: 25 augustus 2008, 23:05:54 »
Gent is fan, dat is al eerder gebleken,

Beslis jij nu voor mij of ik een fan ben van iemand? Ik weet namelijk van niets. En waar zou dat dan uit moeten blijken?
Maar ik vond deze cartoon inderdaad wel lollig.

Citaat
Het was een beetje prikkelend bedoeld en je hapt... deze cartoon ontbeert toevallig voor mij alles wat ik in een grap zoek ( en ik zoek echt wel). Ik vond er wel enkele bijzitten die humor hadden maar waarvan ik me ook kan voorstellen dat ze niet voor een ieder te pruimen zijn.

Citaat
maakt niet uit, mag van mij maar ik sluit me bij Koen aan dat de steun die hij hier genoot op het forum wel ietwat buitenproportioneel was.

Lees dan de redenen voor die steun nog eens door. Het gaat erom dat ik als forumbeheerder niet van mijn bed gelicht wil worden door 10 man politie als iemand op dit forum (jij bijvoorbeeld) iets plaatst dat bij een egotrippende officier van justitie of minister in het verkeerde keelgat schiet. Die steun heeft niets te maken met de waardering van het werk van Nekschot.
Citaat
Ik hoop van harte dat jij niet van je bed gelicht wordt voor iets wat ik of iemand anders hier neertikt. Het ging mij er destijds om dat mijn bastaardvloek ( die wellicht niet door de beugel kan binnen de forumregels maar die waarschijnlijk alleen nog een kleine biblebeltgemeenschap zal doen opschrikken) zonder vermelding werd verwijderd terwijl een intrinsiek racistische aantijging aan het adres van een bestuurder die in de fout was gegaan gewoon mocht blijven staan.
Mijn verontwaardiging hierover werd door jou afgedaan als zijnde van geen belang, bezien in het licht van het grotere goed.
Soit, laten we het verder over audio hebben en hopen dat het vrije woord door de rechter wordt verdedigd middels een uitspraak ten faveure ervan.

groeten en
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

cbX6

• DenonDenon KlipschKlipschKlipsch Thorens, x10 V3
  • Tijdens de verbouwing :(
« Reactie #221 Gepost op: 7 september 2008, 23:19:29 »
 ;)
Citaat
Indien Gregorius Nekschot het wettelijk kader te buiten is gegaan dan zal een rechter daarover oordelen. In dit geval heeft het openbaar ministerie zichzelf op de stoel van de rechter gezet. Gregorius Nekschot is door tien agenten van zijn bed gelicht, zijn huis is doorzocht, zijn PC is in beslag genomen en hij heeft anderhalve dag in een politiecel doorgebracht. Ondertussen is hem verteld dat hij zijn anonimiteit kwijt is omdat hij straks met naam en toenaam genoemd zal worden. Het OM vindt dat Gregorius Nekschot in acht cartoons te ver is gegaan. Die cartoons (het bewijs dus) stonden gewoon op zijn website en die hele zoekactie was dus bij voorbaat zinloos. Deze acht cartoons zijn op bevel van het OM van de website verwijderd nog voordat een rechter er uitspraak over heeft gedaan.

Wij kunnen dit niet anders opvatten dan pure intimidatie van het OM. Het vrije woord is het allerhoogste goed en dat mag nooit ten prooi vallen aan machtswellustige figuren binnen het OM. De democratische samenleving waar we scheiding der machten horen te hebben is hier zwaar geweld aangedaan. Dat mag en kan niet in een Westerse democratie.

We geloven in het vrije woord en daarom betuigen we onze solidariteit aan Gregorius Nekschot.

Het oude links en rechts zijn laf geworden. Alleen maar om te kunnen regeren!!! Slappe hap.

Gr. C

Ps mijn steunbetuiging is er.
-----------------------------------------
En nu ff wat anders aub.
-----------------------------------------

dekkersj

• 4.132.765.500ste persoon op aarde
  • Amor gignit amorem
    • Jacco's Place
« Reactie #222 Gepost op: 7 september 2008, 23:33:29 »
Postings met een geloofskarakter verwijderd.

Laten we het netjes houden.

Groet,
Jacco
Koolstof zit het best in potloden, zilver in sieraden en kurk als afdichting van flessen wijn of bier.

AudioExcuses: wachten op nieuwe wis- en/of natuurkunde; wel waar te nemen, maar niet te horen; dat je set niet geschikt is; ...

Koen K

« Reactie #223 Gepost op: 8 september 2008, 00:15:47 »
Beginnen we nu weer? Kansloos zeg - dat gold trouwens al vanaf dag 1 van dit topic. Degene die zich inmiddels zit te bescheuren van het lachen is Gregorius zelf. Met het op ongetalenteerde wijze maken van halfbakken, zwaar op grofgebektheid leunende 'grappen' had hij nóóit zo bekend kunnen worden als hij nu is. Wat een farce.

olivetti

• Niet meer actief
  • *
« Reactie #224 Gepost op: 8 september 2008, 00:17:15 »
 :clapping: