Auteur Topic: TECHNICS VINGERS  (gelezen 13459 keer)

Schorpioen

Re:TECHNICS VINGERS
« Reactie #15 Gepost op: 24 mei 2012, 20:45:40 »
Ooit een artikel van die firma gelezen waarin in ongewoon onbeschofte bewoording werd afgegeven op Pro-Ject platenspelers.
Nu ken ik deze platenspeler niet en heb dan ook geen idee wat de kwaliteit ervan is, maar als je er kritiek op hebt kun je dat ook in normale bewoordingen doen. Beetje vreemd om je als bedrijf als zodanig te manifesteren.
Verder heb ik met deze firma geen ervaring.

Johndv

« Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2012, 14:36:26 »
Ik heb een aandrijfsnaartje bestelt voor een Technics SL-221, het duurde wat langer dan normaal omdat ze op vakantie waren, daar kreeg ik netjes bericht van en een weekje later viel het snaartje op de mat.

Dezelfde dag een mailtje of het snaartje goed was aangekomen en excuus dat het wat langer had geduurd.

Al met al zeer netjes,ook de snaar paste perfect..  :)

Gr,
John

Vincent SA-31 - Vincent SP-331 - Cambridge 640C V 2.0 - ADAM HM-II

Joske_55

« Reactie #17 Gepost op: 30 mei 2012, 14:48:11 »
Ik heb een aandrijfsnaartje bestelt voor een Technics SL-221, het duurde wat langer dan normaal omdat ze op vakantie waren, daar kreeg ik netjes bericht van en een weekje later viel het snaartje op de mat.

Dezelfde dag een mailtje of het snaartje goed was aangekomen en excuus dat het wat langer had geduurd.

Al met al zeer netjes,ook de snaar paste perfect..  :)

Gr,
John

die ervaringen heb ik ook met Ria :clapping: :clapping:

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #18 Gepost op: 30 mei 2012, 21:21:22 »
Zullen we weer?

tomatoacecompany

• **
« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2012, 16:39:03 »
Ja , ik zal zelf dan maar weer voor de kwaliteitsimpuls zorgen:op een forum las ik ook dat technicsvingers actief is als DP audio...dat U allen het maar even weet.
Ik zelf heb wel genoeg aan mijn ervaringen met hun dus wat mij betreft is dit nu een non-topic.

bommko

• *
« Reactie #20 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:23:25 »
Ja , ik zal zelf dan maar weer voor de kwaliteitsimpuls zorgen:op een forum las ik ook dat technicsvingers actief is als DP audio...dat U allen het maar even weet.
Ik zelf heb wel genoeg aan mijn ervaringen met hun dus wat mij betreft is dit nu een non-topic.

Is TV en DP werkelijk dezelfde persoon?

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #21 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:28:02 »
Is TV en DP werkelijk dezelfde persoon?

Dat dacht ik niet.

John Wx

« Reactie #22 Gepost op: 9 augustus 2012, 09:09:16 »

onzin

en ik kan het weten  :wink2:
* AUDIOLAB * PIONEER * IXOS * AudioQuest * TARALABS* Brennenstuhl * LG * CISCO * MONITOR PC * QED * Philips * CORDIAL * FUJITSU * LOGITECH * Xindak * TAGA *

tomatoacecompany

• **
« Reactie #23 Gepost op: 10 augustus 2012, 07:28:43 »
En waar is dat op gebaseerd als ik vragen mag?

John Wx

« Reactie #24 Gepost op: 10 augustus 2012, 09:32:42 »
En waar is dat op gebaseerd als ik vragen mag?

op de waarheid en hoe kom jij aan die onzin ? en op welk forum staat dat dan ?

* AUDIOLAB * PIONEER * IXOS * AudioQuest * TARALABS* Brennenstuhl * LG * CISCO * MONITOR PC * QED * Philips * CORDIAL * FUJITSU * LOGITECH * Xindak * TAGA *

tomatoacecompany

• **
« Reactie #25 Gepost op: 13 augustus 2012, 19:00:51 »
Dat las ik op een forum...maar ik kan het nu niet meer terugvinden.
Ik heb zelf geen ervaring met dp audio dus daar heb ik verder ook niets over te melden....
Mvg , tac.

John Wx

« Reactie #26 Gepost op: 13 augustus 2012, 23:55:11 »
Dat las ik op een forum...maar ik kan het nu niet meer terugvinden.
Ik heb zelf geen ervaring met dp audio dus daar heb ik verder ook niets over te melden....
Mvg , tac.

als je wat research doet zie je dat ze allebei anders heten en een eigen KVK hebben, ze wonen toevallig in die regio niks meer niks minder, dat je geen ervaring hebt met DP Audio kan ik begrijpen met zijn exorbitante prijzen  :wink2:

tomatoacecompany

• **
« Reactie #27 Gepost op: 14 augustus 2012, 09:50:18 »
Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens naar de site gekeken van dp audio maar ga dat nu dus wel eens doen...
Als de prijzen extreem zijn dan zal ik wel niks kopen maar het is altijd leuk om spulletjes te kijken....
Mvg , tac. :think:

Kermit

• Moderator
« Reactie #28 Gepost op: 14 augustus 2012, 10:47:14 »
Ik zou je aanraden eerst eens op dit forum rond te snuffelen wat er over te vinden is..
« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2012, 23:58:09 door Kermit »
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

tomatoacecompany

• **
« Reactie #29 Gepost op: 16 augustus 2012, 16:41:20 »
Dat klinkt oon niet al te bemoedigend.... >:(

mvg , tac.