Auteur Topic: TECHNICS VINGERS  (gelezen 14176 keer)

jk-123

• Audiofiel in wording
    • Hififreaks
Re:TECHNICS VINGERS
« Reactie #45 Gepost op: 4 september 2012, 21:25:10 »
Wat heerlijk h, om iemand lekker kapot te schrijven, niet tevreden zoek het dan met elkaar uit en waarom moet dat altijd via forums. ik ben bewust lid geworden van dit forum om hier eens een ander verhaal te vertellen
Ik ken de man van Technics-vingers heel lang, en ik ben een zeer tevreden klant.
Heb er regelmatig iets gekocht en laten repareren, want over zijn vakmanschap en zeer ruime ervaring op het gebied van hifi apparatuur valt niet te twisten
Er zijn er in Nederland niet veel meer met zijn kennis enz.
Ik denk dat het grote aantal tevreden klanten niet perse behoefte hebben om een verhaaltje te schrijven op een forum.
Er wordt constant gereageerd op enkele ontevreden klanten dat zijn er een paar op de duizenden tevreden klanten. Lees daar maar eens over, wat is nu de verhouding?

Als je je verhaal niet bij de verkopende partij kwijt kunt is een forum inderdaad een prima medium om ervaringen uit te wisselen over de handelswijze van bepaalde verkopers. Zoals je hier al hebt kunnen lezen zijn er hier zowel tevreden als ontevreden klanten....

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #46 Gepost op: 4 september 2012, 21:30:07 »
Ik was aangenaam verrast door het grote aantal tevreden klanten wat zich op de site in positieve zin uitliet over de firma waarover ik hier op het forum recentelijk toch de nodige vervelende verhalen had gehoord. Het verbaast me wl dat zoveel mensen de moeite nemen om uitvoerig te bedanken voor het opsturen van een snaartje of een naaldje.
De waarheid zal, zoals altijd, wel ergens in het midden liggen.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

Kermit

• Moderator
« Reactie #47 Gepost op: 4 september 2012, 21:44:25 »
Het zou me niets verbazen als het Technics Vingers zelf is..
En ja, ik kan het me heel goed voorstellen dat je, wanneer je geen fatsoelijk gehoor vindt bij klachten, voor een andere aanpak kiest. Dat zou via Radar, de Belbus, een geschillencommissie of de rijdende rechter kunnen. Of je waarschuwt voor de betreffende praktijken op het forum.

« Laatst bewerkt op: 10 september 2012, 11:37:20 door Kermit »
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

John Wx

« Reactie #48 Gepost op: 5 september 2012, 08:56:06 »
Wat heerlijk h, om iemand lekker kapot te schrijven, niet tevreden zoek het dan met elkaar uit en waarom moet dat altijd via forums. ik ben bewust lid geworden van dit forum om hier eens een ander verhaal te vertellen
Ik ken de man van Technics-vingers heel lang, en ik ben een zeer tevreden klant.
Heb er regelmatig iets gekocht en laten repareren, want over zijn vakmanschap en zeer ruime ervaring op het gebied van hifi apparatuur valt niet te twisten
Er zijn er in Nederland niet veel meer met zijn kennis enz.
Ik denk dat het grote aantal tevreden klanten niet perse behoefte hebben om een verhaaltje te schrijven op een forum.
Er wordt constant gereageerd op enkele ontevreden klanten dat zijn er een paar op de duizenden tevreden klanten. Lees daar maar eens over, wat is nu de verhouding?

Is niet kapot schrijven is gebaseerd op feiten en ja het kan heerlijk zijn om mensen die herhaaldelijk hun afspraken niet nakomen even neer te zetten zoals ze zijn

En niet meer zoveel mensen met zijn kennis ? welke kennis een naald bestellen kan elke o e t l u l

Als iemand in een krant stukje laat schrijven en op zijn website zet dat hij door Haagtechno TOPCLASS dealer en niemand kent deze man bij Technics Panasonic, ja daar zijn er zeker maar weinig van, google even op de term TOPCLASS dealer en je krijgt maar 1 hit

Duizend tevreden klanten ja dat heeft elke winkel dat is ook het minste wat een winkel kan doen het gaat er juist om die paar of vele die niet tevreden zijn om die te helpen dan win je klanten, maar zoals de houding is van dit duo zal dat nooit gebeuren

En laten we nou niet net doen of het een winkel is die ook maar iets echt met hifi heeft te maken het is gewoon een winkel die electronica verkoopt en inkoopt van ouwe tv tot ouwe speakers en naaldjes en draaitafels waarmee hij dingen doet die geen 1 technische dienst kan, zie zijn website tis eigenlijk een draaitafel GURU

En de feedback - reacties zijn te mooi om waar te zijn vooral die ene waarin iemand mailt naar ze en zegt hoe goed het is, staat er verzonden van mijn ASUS Eee pad, dat is knap via een mail programma 

Het is gewoon lachwekkend als iemand een snaartje besteld waarvoor je betaald van 20 euro en feedback geeft alsof ik weet niet wat voor godswonder er gebeurt is

Tis nou geen winkel waarvan ik zeg ..... meer een real life Marktplaats

« Laatst bewerkt op: 5 september 2012, 09:23:08 door John Wx »
* AUDIOLAB * PIONEER * IXOS * AudioQuest * TARALABS* Brennenstuhl * LG * CISCO * MONITOR PC * QED * Philips * CORDIAL * FUJITSU * LOGITECH * Xindak * TAGA *

ADAMAudio

« Reactie #49 Gepost op: 5 september 2012, 11:03:56 »
Ik heb er net weer een bestelling geplaatst, als het net zo netjes gaat als de vorige keer ben ik dik tevreden!

hier toch een tevreden klant!!
maar goed als je john als klant heb,dan zorg je er wel voor dat hij geen verhaal komt halen  :o ;D

Pimmie1968

• Geluid kun je voelen maar is nooit tastbaar
« Reactie #50 Gepost op: 5 september 2012, 11:50:46 »
Reacties komen gewoon uit een email programma.
Hij informeert zijn klanten via email en de klanten sturen na ontvangst een bericht welke hij in zijn site plakt.

Op zicht best goed verzonnen :)
Yamaha R-N803D - HDX-1000 - TDL Studio Monitor Compact

Johndv

« Reactie #51 Gepost op: 5 september 2012, 22:11:07 »
Ik weet of je mij bedoeld met dat snaartje John, maar ik ben echt blij als het snaartje binnen is, dat hij past, dat ik weer een blije klant heb en daardoor weer een zakcentje te besteden heb. Het is maar net hoe je het bekijkt mattie John.

Ik ben dus erg blij met een goed snaartje! :)
Vincent SA-31 - Vincent SP-331 - Cambridge 640C V 2.0 - ADAM HM-II

Johndv

« Reactie #52 Gepost op: 5 september 2012, 22:13:11 »
Ik heb er net weer een bestelling geplaatst, als het net zo netjes gaat als de vorige keer ben ik dik tevreden!

hier toch een tevreden klant!!
maar goed als je john als klant heb,dan zorg je er wel voor dat hij geen verhaal komt halen  :o ;D
Ik ros de hele zaak plat. :D

hoppeltje

• *
« Reactie #53 Gepost op: 6 september 2012, 13:59:37 »
volgend bericht
technics vingers zag in dat hij
niet klant vriendelijk was geweest
heb vandaag mijn geld terug ontvangen
moest hem wel verspreken ,dat ik hem bij hifi forem zou verwijderen
zou helemaal niet weten hou ik moest doen
maar als deze man fatsoenlijk met zijn klanten om gaat
was dat allemaal niet nodig geweest

jpi

• to boldly go..
« Reactie #54 Gepost op: 6 september 2012, 14:20:41 »

Misschien bent u wel de enigste tevreden klant?
 ^-^

De enigste (=leukste)? Dat kan uiteraard maar je bedoeld waarschijnlijk de enige! ;)
Pioneer, Onkyo-D, Meridian, soms Luxman,  Magnepan.

Johndv

« Reactie #55 Gepost op: 6 september 2012, 14:34:36 »

^-^

De enigste (=leukste)? Dat kan uiteraard maar je bedoeld waarschijnlijk de enige! ;)
Zeiker!  ;D

Johndv

« Reactie #56 Gepost op: 6 september 2012, 14:43:04 »
Ik weet of je mij bedoeld met dat snaartje John, maar ik ben echt blij als het snaartje binnen is, dat hij past, dat ik weer een blije klant heb en daardoor weer een zakcentje te besteden heb. Het is maar net hoe je het bekijkt mattie John.

Ik ben dus erg blij met een goed snaartje! :)
Ook al is het maar een snaartje, maar toch..

Ik heb gisteravond het geld over gemaakt en kreeg vandaag een mailtje van Ria, dat het snaartje op de post was gegaan, ze stelde het op prijs of ik wilde melden als hij binnen was gekomen. 

jpi

• to boldly go..
« Reactie #57 Gepost op: 6 september 2012, 14:48:48 »

^-^

Zeiker!  ;D

;)
Pioneer, Onkyo-D, Meridian, soms Luxman,  Magnepan.

ADAMAudio

« Reactie #58 Gepost op: 6 september 2012, 14:50:41 »
Citaat
ze stelde het op prijs of ik wilde melden als hij binnen was gekomen.  

dat zei ik al.. :D

we willen geen john die verhaal komt halen  :D

er zal vast het 1 en ander goed gaan aan die kant,en vast ook het 1 en ander fout.

wat ik wel merk is dat mensen steeds ongeduldiger worden en steeds meer eisen,het word steeds moeilijker om als zelfstandige mensen snel ter dienst te zijn..
de klant verwacht wel binnen een paar minuten antwoord terug,dit kan niet altijd. :)

reken er maar op dat men wel zo snel mogelijk probeert te reageren op de mail,maar er zitten ook bedrijven tussen waar ja na dagen nog niks terugkrijgt,en ze een reminder stuurt en nog niks terugkrijgt etc.. dat is frustrerend.

maar wat ik al eerder las,het is maar hoe je de probleem gevallen oplost,dat zijn vaak de betere bedrijven om zaken mee te doen  :)

ADAMAudio

« Reactie #59 Gepost op: 6 september 2012, 14:52:12 »
volgend bericht
technics vingers zag in dat hij
niet klant vriendelijk was geweest
heb vandaag mijn geld terug ontvangen
moest hem wel verspreken ,dat ik hem bij hifi forem zou verwijderen
zou helemaal niet weten hou ik moest doen
maar als deze man fatsoenlijk met zijn klanten om gaat
was dat allemaal niet nodig geweest
ja het internet kan je helpen,maar het kan ook tegen je keren..
het is niet meer weg te denken uit ons leven  :)