Auteur Topic: TECHNICS VINGERS  (gelezen 12409 keer)

mr_marantz

• There can be only one............classic Marantz!
Re:TECHNICS VINGERS
« Reactie #75 Gepost op: 3 oktober 2012, 08:02:21 »
Wat een belachelijke actie om zo'n mailtje te plaatsen.
Je kunt je afvragen wat de waarde van een positieve feedback is voor het leveren van een snaartje.....

Ach............. ;D :wink2:

classicmarantz@gmail.com

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #76 Gepost op: 3 oktober 2012, 23:57:35 »
Beste Jonathan , ben jij technics vingers?

Oordeel zelf.

Op zo’n forum als dit maak je dan ook van alles mee want de positie als poster, anoniem van achter je toetsenbord reageren, kun je natuurlijk als veilig beschouwen.  Het is echter wel zo dat sommigen zo onbevangen of onnozel zijn en er vanuit gaan dat de moderatoren hier niet boven dat niveau uitstijgen.  Zo zijn er bij herhaling personen geweest die bepaalde producten aanbevolen.  Na enig onderzoek van onze kant bleek o.a. dat die persoon in zijn toko dat product had staan en er graag vanaf wilde, of dat hij uitbater was van een Ebay-shop waar die waren voor een “mooi” prijsje aangeboden werden.  Kijk, die vrijheid maakt dat we nauwgezet kijken naar het aanbod en de aanbevelingen en dat we niet schromen die personen erop aan te spreken en hun lofprijzing of aanbod in de te koop sectie die enkel gebruikt mag worden door particulieren te verwijderen, met als gevolg dat je van tijd tot tijd een bak bagger of erger in ontvangst mag nemen van zulke mensen.

Iedereen kan zich daar vast iets bij voorstellen.

Zoals je hebt kunnen lezen is niet iedereen gelukkig na een transactie met Technics-Vingers.  Sommigen hebben daar melding van gemaakt.  Ook heb je kennis kunnen nemen van de positieve reacties.  In het bijzonder wil ik de reactie van Jonathan niet onvermeld laten.  Hij heeft zich geregistreerd op dit forum en geeft aan een ander, positief geluid te laten horen aangaande zijn ervaringen met Technics-Vingers. 

De inhoud prikkelde me dermate om even te kijken wie deze persoon was en wat bleek, er was vanaf hetzelfde adres nog een registratie gedaan op dit forum en wel door een zekere Bumper.

Van deze Bumper kreeg ik een uitgebreide mail waarin hij breedvoerig uit de doeken deed waarom hij het van de gekke vond dat een reactie uit 2008 nog steeds op ons forum prijkte en met de forumetiquette in de hand kon het volgens hem niet anders dat die inhoud per direct verwijderd zou worden want zulke berichtgeving viel volgens hem in de categorie laster.

Keurig netjes heb ik de mail beantwoord dat daar geen sprake van was aangezien dit immers de ervaringen van klanten van Technics-Vingers waren en dat zoiets niet weggepoetst hoeft te worden.  Daarnaast wees ik Bumper op de mogelijkheid dat Technics-Vingers zijn eigen zienswijze op het forum kan plaatsen.  Hij heeft immers alle vrijheid om zich op Hififorum.nl te registreren. 

Als antwoord kreeg ik dat ik niet serieus op de vraag was ingegaan en ik me zou verschuilen achter bijzaken. 

Wederom heb ik netjes geantwoord op zijn eerdere vraag.  Daarnaast vroeg ik Bumper waarom hij een dubbele registratie had gedaan op Hififorum.nl.

In antwoord op die mail gaf Bumper aan niet te weten waar ik het over had.  Toen ik ‘m confronteerde met het gegeven dat vanaf hetzelfde IP-adres zowel de registratie van Bumper als Jonathan verricht waren, werd en bleef het ineens stil.

Aangezien diverse mensen hier op het forum en erbuiten wel eens wat contact hebben gehad met Technics-Vingers, was het niet moeilijk een mailwisseling in handen te krijgen en wat blijkt: Jonathan, Bumper en Technics-Vingers maken gebruik van hetzelfde IP en Hostnaam.

M.b.t. de eindconclusie geef ik een ieder, in alle vrijheid, de ruimte zijn of haar eigen conclusie te trekken t.a.v. het bovenstaande.  De mijne mag helder zijn en ik wens Bumper/Jonathan/Technics-Vingers dan ook heel veel personeel toe.  Waarvan akte!

« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2012, 07:51:06 door Hififreak »

Johnhifi

« Reactie #77 Gepost op: 6 oktober 2012, 07:42:56 »
Beste Jonathan , ben jij technics vingers?

Oordeel zelf.

Que...?

Citaat
Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #78 Gepost op: 6 oktober 2012, 07:52:10 »

wol

• *
« Reactie #79 Gepost op: 6 oktober 2012, 08:47:56 »
Er zijn meer dealers die als technics vingers werken maar dar hoor je niks over ,dat wordt lekker over heen gepraat >:(
Gelukkig zijn er ook goede en eerlijke dealers,ik vindt gewoon dat er een register moet worden geopend welke goed zijn en minder goed dan kan
de klant een keuze maken.

Big Bada Boom!

• لم يستمع لي ، سأفعل أي شيء
  • Nooit naar mij luisteren, ik doe ook maar wat...
« Reactie #80 Gepost op: 6 oktober 2012, 09:17:42 »
Dealers? je bedoelt toch zeker (marktplaats)verkopers?
Dealers worden door fabrikanten gescreend en daar hoef je voor gebrek aan kwaliteit niet te vrezen.
Een meer of mindere mate van service of klantvriendelijkheid zou nog kunnen, maar om daar nou een register voor op te maken?
Ik heb als koper van mijn apperatuur steeds een zeer goede (klant)relatie met mijn dealer/hifi verkoper (gehad).

BBB
"And then happened what??"
"Big Bada Boom!" Leeloo repeated, whilst panicking vigorously. (Uit: The Fifth Element, Luc Besson, 1997)

wol

• *
« Reactie #81 Gepost op: 6 oktober 2012, 09:23:55 »
Ik lees het woordje-- gehad --BBB dus nou niet meer :wink2:

Big Bada Boom!

• لم يستمع لي ، سأفعل أي شيء
  • Nooit naar mij luisteren, ik doe ook maar wat...
« Reactie #82 Gepost op: 6 oktober 2012, 09:27:40 »
Gehad, als in door verhuizing niet meer of door gehoorproblemen besloten te stoppen met dure audiospulletjes aan te schaffen.
Da's dus niet om te grijnzen, Wolleman. Waarvan acte.

Blijft: je bedoelt toch verkopers?

BBB
"And then happened what??"
"Big Bada Boom!" Leeloo repeated, whilst panicking vigorously. (Uit: The Fifth Element, Luc Besson, 1997)

wol

• *
« Reactie #83 Gepost op: 6 oktober 2012, 09:35:28 »
Ik grijns niet , als jij dat zo aanvoelt, sorry van mijn kant BBB,ik was benieuwd naar het woordje -gehad-.

jooostt

• *
TECHNICS VINGERS
« Reactie #84 Gepost op: 30 oktober 2012, 09:40:46 »
Die Rob van Technics Vingers is echt een hopeloos figuur. Ik bracht 2 apparaten om te repareren die hij alle twee als niet de moeite van het repareren waard, beoordeelde. Om die reden 2 vervangende apparaten bij hem gekocht, terwijl ik er later achter kwam dat zijn diagnoses onjuist waren. Ik weet niet of hij oprecht oplicht of gewoon buitengewoon onhandig en oncommunicatief is. Hij leeft echter dusdanig in zijn eigen wereld dat er niet met hem te communiceren is en met kritiek kan hij al hij helemaal niet omgaan. Hij heeft mij zelfs met de politie gedreigd als ik iets op een forum zou zettenJ

Iets uitgebreider hetzelfde verhaal:
Ik hou van muziek, maar ben weinig technisch en ken geen techneuten dus kwam ik via Marktplaats bij deze T.V.:
Ik heb begin dit jaar twee apparaten door technics vingers laten nakijken (een SL1200 draaitafel en Nakamichi cassettedeck, kosten 30 euro) die door t.v. als waardeloos warden afgekeurd. Vertrouwend op zijn diagnose heb ik vervolgens een vervangend cassettedeck en vervangende draaitafel gekocht (kosten 195, plus 98). Tot dusver niet veel aan de hand, het was immers niet zijn fout dat mijn apparaten veel mankeerden.
Doordat ik de kapotte apparten vervolgens op Marktplaats probeerde te verkopen (met zijn diagnoses erbij), kwam is erachter dat zijn verhalen niet klopten.
De mogelijk niet verkrijgbare idler voor de NAkamichi ZX9 was goed verkrijgbaar en gemakkelijk te vervangen, terwijl hij had aangegeven dat die mogelijk niet meer te krijgen was en dat het heel arbeidsintensief was deze te vervangen. Ik heb m verkocht (met zijn verhaal erbij) voor 100 euro terwijl later 200 werd geboden. De koper lachte om het verhaal ("stelt niks voor, ik repareer ze zo vaak, deze decks zijn in goede staat 500 euro waard"). Ok, foutje van Technics vingers dacht ik. Jammer, maar iemand kan ook niet alles weten, toch? Maar nu deel 2
Mijn Technics SL1200 platenspeler uit 1975 was ook niet meer de moeite waard volgens t.v. Onder andere het pitchlampje was nergens meer te koop, pitch zat vast, speling op de hoofdlager en armliftdemper was kapot. Reden om bij t.v. een SL1700 te kopen.
Via een Marktplaatskijker echter in contact gekomen met een reparateur hier in de buurt . Voor 45 euro loopt mijn platenspeler weer als een zonnetje. En drie keer raden: hij heeft gewoon een nieuw neonlampje besteld via internet, de pitchcontrol weer werkzaam gemaakt. Hij heeft geen speling in de hoofdlager aangetroffen. De demping van de armlift is nog altijd niet jofel, maar dat is overkomelijk. Hij loopt verder weer als een zonnetje. De diagnose van t.v. verbaasden hem zeer: 'prima speler daar heb je nog jaren plezier van'.

Elke communicatie om vervolgens tot enige genoegdoening (terugname van de SL1700) te komen, liepen op niets uit. Ik werd beschuldigd van stalken. Overigens was ik nog zo stom geweest om mijn net nieuwe goldring naald er op te laten zitten. Die was na terugkomst krom!

Ik heb inclusief reiskosten 400 euro uitgegeven en het enige dat me dat heeft opgeleverd is het cassettedeck dat in de kast staat terwijl ik véél liever de gerepareerde Nakamichi had gehad. En zelfs als ik geen  apparaten bij t.v. had gekocht, had ik 30 euro betaald onvakkundig advies. En dan heb ik nog niet gehad over zijn slechte bereikbaarheid, dat het heel lang duurt voordat je iets van hem hoort en dat hij op goed moment mijn apparaten zelfs kwijt was….

ADAMAudio

« Reactie #85 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:09:52 »
een sl1200 met speling op het lager...nou dat is een zeldzaamheid die ik zelfs bij afgeragde sl1200 bij dj gebruik nog amper ben tegengekomen.

het is inderdaad jammer dat men klanten zo behandeld,een verkeerde diagnose kan nog..maar de beste reclame is om het goed op te lossen,ook al zit je fout.
daaruit blijkt telkens weer dat het op dat punt fout loopt.
kwestie van onkunde,klant onvriendelijkheid en..vul de rest maar zelf in.

erg jammer want ik gun iedereen veel plezier van zijn zuur verdiende ceentjes.

en dat met de politie dreigen...ik zou niet weten waarom je dat niet op een forum zou mogen ventileren..
hopelijk mede door deze postings kijken mensen verder dan 1 zaak,en komen ze bij de echte experts uit,die in eerste instantie mischien wel ietsje duurder kunnen zijn,maar achteraf je van de juiste informatie voorzien en je prima zullen helpen.

hopelijk is het genieten nu wel voor je aangebroken.

Davidl

• *
Re: TECHNICS VINGERS
« Reactie #86 Gepost op: 3 maart 2018, 23:21:38 »
Ik heb zelf ook een winkel, en het is al moeilijk om iedereen tevreden te stellen dus er kan soms iets misgaan,ik ken deze
Man zelf niet weet ook niet hoe hij zijn winkel runt
Maar ik denk dat je wel moet oppassen met iemand zwart maken,ik denk ook dat het mes van 2 kanten snijd klant heeft ook een aandeel,en sowieso zijn audiodoelen ook echt
Gestoord soms.😂

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
Re: TECHNICS VINGERS
« Reactie #87 Gepost op: 3 maart 2018, 23:32:11 »
Gefeliciteerd! Je hebt een forumtopic met een laatste bijdrage van bijna zes jaar oud gereanimeerd. 😃 Welkom op dit forum.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....