Auteur Topic: Draadjes/verbindingen.  (gelezen 16250 keer)

dekkersj

• 4.132.765.500ste persoon op aarde
  • Amor gignit amorem
    • Jacco's Place
Re:Draadjes/verbindingen.
« Reactie #195 Gepost op: 4 september 2009, 12:14:16 »
Bij draadjes hoort ook dit:

Als iemand zin heeft om hem op te lossen  ;D

Groet,
Jacco
Koolstof zit het best in potloden, zilver in sieraden en kurk als afdichting van flessen wijn of bier.

AudioExcuses: wachten op nieuwe wis- en/of natuurkunde; wel waar te nemen, maar niet te horen; dat je set niet geschikt is; ...

Hottentot

• Ik haat goedkope sony versterkers
« Reactie #196 Gepost op: 4 september 2009, 12:33:21 »
Zin genoeg. ::)
I am a free number

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #197 Gepost op: 4 september 2009, 12:39:02 »
Nee ... ik heb me net al suf gepiekerd over onderstaande vraagstuk. Maar het is me gelukt !

Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

tingtong5

« Reactie #198 Gepost op: 4 september 2009, 12:59:46 »
Geniet ervan..Wat waren de oude kabels en wat zijn de nieuwe kabels ?

Gr Hans
Ik heb mijn Cardas Crosslinks vervangen door een set Cardas Hexlinks. De hexlink klinkt echt heel anders als de crosslink, natuurlijker klankenkleuren, een ruimtelijker beeld, meer rust, minder vervorming (kan nu beduidend harder spelen zonder dat het irritant wordt).  :heart:

Je neemt ons in de maling hé? Zeg dat het een grap is, je, het is een grapje toch? Of is Cardas echt zo'n k*tmerk?
Jij hebt duidelijk nog nooit Cardas geprobeerd  :wink2:

Klopt helemaal en ik ga het ook niet proberen. Ik ben volmaakt tevreden met mijn Gamma van €0.85 per meter. Mijn vdHul 2*2.5mm² kabel hangt ongebruikt ergens aan een kapstokhaak, gratis gekregen.

Vreemd ook dat mensen zo onder de indruk raken van het geluid van mijn G7's of de RSPM's want er zitten alleen maar Gamma draadjes tussen. Zou het dan nog beter kunnen? Nee toch?
Ik heb wel het vermoeden dat je nog een stukje laat liggen  :) Aan de andere kant, als je tevreden bent ben je tevreden  :)

dekkersj

• Amor gignit amorem
    • Jacco's Place
« Reactie #199 Gepost op: 4 september 2009, 13:04:29 »
Nee ... ik heb me net al suf gepiekerd over onderstaande vraagstuk. Maar het is me gelukt !

;D Na lang zoeken toch gevonden.

Eigenlijk is die afleiding al gedaan dus zo heel speciaal is dat niet. Zelf heb ik het al zover dat ik vanaf

naar deze kan

en daar wou ik het voorlopig bij laten. Ik kan uit eigen afleiding bevestigen dat het klopt  8)

Groet,
Jacco
Koolstof zit het best in potloden, zilver in sieraden en kurk als afdichting van flessen wijn of bier.

AudioExcuses: wachten op nieuwe wis- en/of natuurkunde; wel waar te nemen, maar niet te horen; dat je set niet geschikt is; ...

KT_88

• De Gooische Matras
  • The cat's meow.
    • http://www.ambulancewens.nl/
« Reactie #200 Gepost op: 4 september 2009, 14:28:24 »
En hoe klinkt dat Jacco?  :D
De intuitieve geest is een godsgeschenk
en het rationele verstand is een dienaar.
In memoriam mijn lieve Wilma

dekkersj

• Amor gignit amorem
    • Jacco's Place
« Reactie #201 Gepost op: 4 september 2009, 14:32:53 »
Het klinkt als de perfecte harmonie, zoals die partiële afgeleiden in elkaar passen. Zoveel organische zwartheid zie je zelden op papier.

Groet,
Jacco