Auteur Topic: Plasma en LCD; iets met bomen en een bos.  (gelezen 3693 keer)

Kermit

• Moderator
Re:Plasma en LCD; iets met bomen en een bos.
« Reactie #30 Gepost op: 25 februari 2010, 12:19:55 »
Voor het geld hoef je HDMI niet te laten. Ik zag laatst bij action HDMI-kabels voor 2,95 Euro...

Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #31 Gepost op: 25 februari 2010, 13:31:54 »
maar de tv kun je ook bedienen via de telenet AB (met het mode knopje)

Daar ben ik van op de hoogte. Maar dat betekent dat je eerst iedere keer dat 'mode' knopje moet indrukken voordat je een kanaal wisselt of het volume regelt.
De oplossing met de component video en analoog geluid werkt een stuk charmanter.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #32 Gepost op: 25 februari 2010, 13:32:27 »
Voor het geld hoef je HDMI niet te laten. Ik zag laatst bij action HDMI-kabels voor 2,95 Euro...

Ik heb er daar twee van in gebruik. Prima kabels en net zo goed als eentje waar ik destijds vijftig Euro voor heb betaald.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Sjaudio

« Reactie #33 Gepost op: 25 februari 2010, 15:12:20 »
HDMI kabels heb ik al besteld, 2m en 3m voor 10 euro..  :)

Nu rest de vraag... welke blu-ray speler? Die ook een beetje goed met cd's overweg kan. Budget 200 a 250 euro.

Yamaha AX-396 / Yamaha CDX-496  
Denon TU-380RD / Pioneer DV-380K
B&W DM320