Ik snuffel al enige tijd rond op dit forum maar tot op heden heb ik nog nooit mijn setje aan jullie laten zien, dus bij deze

Na 10 jaar lang Yamaha surround apparatuur gebruikt te hebben ben ik enige tijd geleden overgestapt op een stereo set.
Mijn zoektocht kwam uit bij Naim vanwege de bouwkwaliteit en het fijne geluid. Het spul lijkt gemaakt te zijn om een hele lange tijd van te kunnen genieten.
Tot nu toe bevalt Naim mij prima, lekkere simpele bediening en het geluid is lekker direct en helder.
De speakers zijn ook nog vrij nieuw en heb tegelijk met de versterker gekocht, het geluid bevalt mij heel erg goed.
Hiervoor had ik zuiltjes en ik was op zoek naar een wat strakker geluid en heb met deze speakers gevonden wat ik zocht voor een heel acceptabele prijs.
Het zijn crappy foto's gemaakt met mijn iPhone....
De Naim CD5i en Nait 5i-2 combo:

Welke de muziek naar deze Monitor Audio RX1 speakertjes stuurt:

Soms gebruik ik ook nog wel eens de iPod dock met een ipod 4g color, maar meestal laat de de CD5i het werk doen omdat die het gewoon veel beter doet.
De blu-ray speler is niet aangesloten op de set, de SACD weergave is namelijk veel minder als de CD weergave van de CD5i. Ik zal binnenkort wat betere foto's uploaden.