Auteur Topic: Geloven versterker-fabrikanten zelf wel in 'verschillen'?  (gelezen 3339 keer)

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
Re:Geloven versterker-fabrikanten zelf wel in 'verschillen'?
« Reactie #15 Gepost op: 18 maart 2012, 08:20:55 »
Instrueer jullie nageslacht want zelf zullen jullie er geen getuige van kunnen zijn.   :P

Bryston Power

• High - end klinkt gewoon beter..!!
« Reactie #16 Gepost op: 18 maart 2012, 08:23:52 »
Instrueer jullie nageslacht want zelf zullen jullie er geen getuige van kunnen zijn.   :P

Op de Sony zit een verwijderingsbijdrage en op de rest niet :armswing: :armswing: :armswing:

Aan het sparen voor wat anders....

JBL-freak

• Mijn vintage setjes
  • Those oldies but goodies
« Reactie #17 Gepost op: 18 maart 2012, 08:25:56 »

Op de Sony zit een verwijderingsbijdrage en op de rest niet :armswing: :armswing: :armswing:
Dat is een hele scherpe opmerking BP, want die verwijderingsbijdrage is niet voor niks.
pre-amp: Quad 44; Denon PRA-1500; power-amp: Harman Kardon Citation 16A; Quad 303; Quad 405. Integrated Sony V7700; CD players: Pioneer PD S-901; Sony CDP-XA5ES; Marantz CD94-MKII; speakers: Cabasse Galiote met compensator; 4 x Celestion 3; JBL L20t; 4 x Realistic Minimus 7; PE 34 platenspeler

Hififreak

• http://www.hififreak.nl
« Reactie #18 Gepost op: 18 maart 2012, 08:37:35 »

Dat is een hele scherpe opmerking BP, want die verwijderingsbijdrage is niet voor niks.
Aan jouw verwijdering zijn ook voorwaarden verbonden.   ;D

JBL-freak

• Mijn vintage setjes
  • Those oldies but goodies
« Reactie #19 Gepost op: 18 maart 2012, 08:39:40 »

Aan jouw verwijdering zijn ook voorwaarden verbonden.   ;D
Ben je ook al wakker !!!  ;D
pre-amp: Quad 44; Denon PRA-1500; power-amp: Harman Kardon Citation 16A; Quad 303; Quad 405. Integrated Sony V7700; CD players: Pioneer PD S-901; Sony CDP-XA5ES; Marantz CD94-MKII; speakers: Cabasse Galiote met compensator; 4 x Celestion 3; JBL L20t; 4 x Realistic Minimus 7; PE 34 platenspeler

mr_marantz

• There can be only one............classic Marantz!
« Reactie #20 Gepost op: 18 maart 2012, 10:46:22 »
Gewoon doortrekken.  ;D ;D

classicmarantz@gmail.com

remcojan

« Reactie #21 Gepost op: 19 maart 2012, 17:25:52 »
Peter Walker zei heel eerlijk dat iedere goed ontworpen versterker net zo goed klinkt als een andere goed ontworpen versterker (binnen de grenzen waarvoor de versterker is gemaakt).

starbase218

• Het maakt niet uit wat je gisteren deed - het gaat om dat wat je morgen pas weet
  • Sabbe dhamma nalam abhinivesaya
« Reactie #22 Gepost op: 19 maart 2012, 23:22:03 »
Deze Peter zegt dat hij het allemaal wel gelooft. ;)

Ik denk dat technici mooie technieken verzinnen, en dat de marketing-afdeling daar dan zoveel mogelijk geld mee probeert te verdienen. Wel of niet geloven in verschil horen is er denk ik niet zo bij.

Bryston Power

• High - end klinkt gewoon beter..!!
« Reactie #23 Gepost op: 20 maart 2012, 07:33:48 »
Deze Peter zegt dat hij het allemaal wel gelooft. ;)

Ik denk dat technici mooie technieken verzinnen, en dat de marketing-afdeling daar dan zoveel mogelijk geld mee probeert te verdienen. Wel of niet geloven in verschil horen is er denk ik niet zo bij.

Daar kun je wel eens heel goed gelijk in hebben...

Aan het sparen voor wat anders....