Auteur Topic: High End Muenchen  (gelezen 1667 keer)

carl

High End Muenchen
« Gepost op: 1 mei 2013, 10:00:59 »
Ik ga een weekje op vakantie in Muenchen. Op bezoek bij mijn dochter die daar een trainieship heeft bij het europees patentbureau. Ik heb dus de donderdag gereserveerd voor de Highend show. Ben echt benieuwd. Iemand nog tips?

ADAMAudio

Re: High End Muenchen
« Reactie #1 Gepost op: 1 mei 2013, 10:16:08 »
Ik ga een weekje op vakantie in Muenchen. Op bezoek bij mijn dochter die daar een trainieship heeft bij het europees patentbureau. Ik heb dus de donderdag gereserveerd voor de Highend show. Ben echt benieuwd. Iemand nog tips?
kijken naar sommige mooie vrouwen!!

carl

« Reactie #2 Gepost op: 2 mei 2013, 14:12:55 »
Daar hoef ik niet voor naar de high end show  :armswing:

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #3 Gepost op: 2 mei 2013, 14:30:09 »
Het centrum van MŁnchen is mooi. Leuke winkelstraten (Maximillianstrasse en omgeving), leuke tentjes en terrasjes. Fraaie kerken en stadhuis in het centrum.

Mocht het je interesseren, het voormalige concentratiekamp Dachau ligt er niet ver vandaan. Dat staat in elk geval nog op mijn 'bucket list'.

En wat betreft de high-end show, ga eens kijken en luisteren bij Geir TÝmmervik van het Noorse Adyton.
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2013, 14:32:46 door Gent »
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

carl

« Reactie #4 Gepost op: 2 mei 2013, 22:29:49 »
Bedankt voor de tips Gent. Dachau staat niet op mijn lijstje. Verschrikkelijk allemaal daar niet van.

carl

« Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2013, 19:59:10 »
Salzburg was in ieder geval geweldig. Zitten nu in Muenchen te kijken met mooi weer. Donderdag en vrijdag de High End!