Auteur Topic: yamaha receiver stuurt mijn subwoofer niet aan  (gelezen 776 keer)

jvandeg

• *
yamaha receiver stuurt mijn subwoofer niet aan
« Gepost op: 30 mei 2015, 13:31:28 »
Hallo, ik heb 2dehands een yamaha rxv 675 receiver gekocht en een steje focal dome 2.1

De satelieten klinken niet slecht maar ik krijg geen geluid uit mijn sub, als ik ypao vam yamaha gebruik ziet hij hem wel bij andere zaken niet

probleem is dat ik niiet door alle menus geraak wegens ontbreken van een tv met hdmi aansluiting

Wie kan me helpen

John Wx

* AUDIOLAB * PIONEER * IXOS * AudioQuest * TARALABS* Brennenstuhl * LG * CISCO * MONITOR PC * QED * Philips * CORDIAL * FUJITSU * LOGITECH * Xindak * TAGA *

jazzman

• **
Re: yamaha receiver stuurt mijn subwoofer niet aan
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2015, 20:37:40 »
Gevalletje RTFM dus
Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175 - Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Velodyne SPL 1200 Ultra - Dynaudio C1 mkII - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800 - Transparent Music Link Plus en Audioquest Diamond bekabeling

jvandeg

• *
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2015, 22:22:27 »
Volgens mijn handleiding kan het enkel via hdmi uitgang vd receiver nu heb ik even een monitor geleend en heb alles ong goed staan,

Toch bedankt

John Wx

« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2015, 11:15:42 »
Volgens mijn handleiding kan het enkel via hdmi uitgang vd receiver nu heb ik even een monitor geleend en heb alles ong goed staan,

Toch bedankt

Volgend de uitgebreide handleiding die ook op die site staat kan je ook instellen zonder HDMi en via Monitor out
* AUDIOLAB * PIONEER * IXOS * AudioQuest * TARALABS* Brennenstuhl * LG * CISCO * MONITOR PC * QED * Philips * CORDIAL * FUJITSU * LOGITECH * Xindak * TAGA *

John Wx

« Reactie #5 Gepost op: 1 juni 2015, 11:18:22 »
Zou hem eerst even resetten naar de fabrieksinstellingen

John Wx

« Reactie #6 Gepost op: 1 juni 2015, 11:22:37 »
Op pagina 27 staat uitgelegd als je geen HDMi hebt

http://download.yamaha.com/search/product/?language=en&site=europe.yamaha.com&category_id=16446&product_id=1752642

dan de handleiding van 15 mb downloaden