Auteur Topic: Nieuwe webshop Purecable!  (gelezen 8500 keer)

Bert69

Re: Nieuwe webshop Purecable!
« Reactie #30 Gepost op: 15 januari 2016, 13:35:09 »
Hmm, dus dan blijft eigenlijk alleen nog gewoon een bloot stukje kabel over die je er insteekt, gezien pluggen en spades altijd verzien zijn van een laagje goud, zilver en nu dan ook Rhodium.

buiske

• *
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2016, 11:26:12 »
Pff. Ik heb zo'n spijt mijn goede intenties om hier wat te posten. Hoe mensen zo bijna agressief worden en met termen gaan gooien om iemand de grond in te boren. Ik richt me wel op andere sites waar mensen iets kunnen waarderen. High-end audio liefhebbers met gamma kabels is niet het publiek waar ik mezelf op focus.

Een allen een fijn luisterplezier gewenst!
Ik hoor wel degelijk verschil in kabels of stekkers, verguld, of rhodiumplating. Op elke set is het verschillend vind ik. Ik had bv eens  Supra 3.4 luidsprekerkabels welke op mijn buizen stereo set veel te helder klonken. Anderen daarentegen zweren erbij. De man die ze van me heeft gekocht vond ze fantastisch klinken op zijn set! Anderen hier in huis die niks met audio hebben horen het verschil ook wel! Soms word me gevraagd: "Hee, heb je weer wat veranderd aan je set?"  :D

M.v.g. Buiske

benjamin

• Oost,west,thuis is het ook niet alles.
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2016, 13:05:52 »
Pff. Ik heb zo'n spijt mijn goede intenties om hier wat te posten. Hoe mensen zo bijna agressief worden en met termen gaan gooien om iemand de grond in te boren. Ik richt me wel op andere sites waar mensen iets kunnen waarderen. High-end audio liefhebbers met gamma kabels is niet het publiek waar ik mezelf op focus.

Een allen een fijn luisterplezier gewenst!
Hij heeft gelijk!

Je kunt ook kabels van de Praxis nemen.
Zelfbouw IMF TLS 50 met Rank- Arena units, 4 Wharfedale Rank- Arena mids en 3 Rank tweeters, Philips ribbons. Grundig Rosita 6500 set.
En nog meer rotzooi uit de kringloop.

Bert69

« Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2016, 16:19:40 »
 ;D ;D ;D ;D,ik had het onlangs ook nog toen mijn dochter zei; "pap, het eten smaakt anders". Ja dat klopt, we hebben nieuwe pannen ;)

Roelof

« Reactie #34 Gepost op: 16 januari 2016, 21:12:53 »
Wordt er soms niet goed van hoe sommige mensen hier het leuk vinden om mensen te zitten afzeiken.

erikjan

« Reactie #35 Gepost op: 16 januari 2016, 21:19:21 »
Ik word er soms niet goed van hoe sommigen hier de grootst mogelijke wetenschappelijke onzin zitten op te hangen. Dat houdt elkaar in evenwicht. ;)
“What're quantum mechanics?"
"I don't know. People who repair quantums, I suppose.”
― Terry Pratchett, Eric

Bert69

« Reactie #36 Gepost op: 17 januari 2016, 01:27:26 »
+1

Mokumer45

• Een zeer geïnteresseerde 65plusser.
« Reactie #37 Gepost op: 17 januari 2016, 02:25:35 »
+1.

benjamin

• Oost,west,thuis is het ook niet alles.
« Reactie #38 Gepost op: 17 januari 2016, 02:32:19 »
Vooruit........+1 :armswing:
Zelfbouw IMF TLS 50 met Rank- Arena units, 4 Wharfedale Rank- Arena mids en 3 Rank tweeters, Philips ribbons. Grundig Rosita 6500 set.
En nog meer rotzooi uit de kringloop.

Roelof

« Reactie #39 Gepost op: 17 januari 2016, 11:30:05 »
Duidelijk ;)