Auteur Topic: lenco l90 doet niets meer na verwisselen Naald  (gelezen 382 keer)

jarie78

• *
lenco l90 doet niets meer na verwisselen Naald
« Gepost op: 27 november 2016, 10:10:18 »
Hallo,

ik heb net een oude lenco L90 gekocht en aangesloten op mijn versterker (marantz 1030) hierna deed de platenspeler het gewoon, wel met slecht geluid omdat de naald aan gort was. ik heb een nieuwe naald besteld en deze erop gezet. Daarna werd er geen signaal meer doorgegeven, niet met de nieuwe naald en ook niet meer met de oude naald. Alle draadjes en snoertjes lijken nog goed vast te zitten.

iemand een idee wat het kan zijn?

Mvgr Jasper

sterremuur

• Alleen de muziek telt
    • Lichtbij
Re: lenco l90 doet niets meer na verwisselen Naald
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2016, 12:27:41 »
User error? Versterker op "Tape"? Stekker er in? Pluggen bij vervangen losgenomen en niet meer teruggestoken?

jarie78

• *
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2016, 12:40:30 »
ik heb alle verbindingen nagelopen, versterker staat op phono. Pluggen los gehad en vastgemaakt. Ik sluit een user error niet uit want ben echt een newbie..

jarie78

• *
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2016, 12:47:22 »
Ik heb het element wel losgemaakt en nu vind ik een koperen plaatje op de grond wat wel past.. maar logisch lijkt het me niet.

zegt iemand dat iets?

Kermit

• Moderator
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2016, 17:46:23 »
Plaats maar wat foto's, want ik kan weinig van je verhaal maken. Waarom heb je het element losgehaald?
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

jarie78

• *
« Reactie #5 Gepost op: 27 november 2016, 19:17:36 »
het element moest los omdat toen ik de platen speler kocht het element niet aan de arm vast zat. ik heb hier een nieuw boutje en moertje voor moeten halen.

het was echter (zoals voorspeld) een user error  :-X ::)

Er komt weer geluid uit  :D

bedankt allemaal!