Auteur Topic: Nieuwe set  (gelezen 366 keer)

Raymondsenden

• *
Nieuwe set
« Gepost op: 8 februari 2018, 18:27:46 »
Dag Mensen mijn naam is Raymond Senden. Ben 33 jaar en kom uit het zuiden van het land.
Na een aantal surroundsetjes van de gemiddelde electronicazaak versleten te hebben heb ik een 4 tal jaar geleden de overstap naar een iets beter setje gedaan (harman kardon).
Echter is dit nog niet hetgeen waar ik naar op zoek ben en ben dus nu in de markt voor een betere set.
Na een beetje speuren op het net ben ik tot de volgende setup gekomen:

Reciever marantz sr7012
Front speakers b&w 704 S2
Center speaker b&w htm71
Achter speakers b&w m-1 (dit vanwege plaatsgebrek en omdat de bank tegen een muur staat)
Atmos speakers b&w inceiling ccm cinema 7 (4 stuks)
Subwoofer b&w db4s

Hoe denken jullie over deze setup?

Gr Raymond

Mmuetst

Re: Nieuwe set
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2018, 00:01:42 »
Dag Mensen mijn naam is Raymond Senden. Ben 33 jaar en kom uit het zuiden van het land.
Na een aantal surroundsetjes van de gemiddelde electronicazaak versleten te hebben heb ik een 4 tal jaar geleden de overstap naar een iets beter setje gedaan (harman kardon).
Echter is dit nog niet hetgeen waar ik naar op zoek ben en ben dus nu in de markt voor een betere set.
Na een beetje speuren op het net ben ik tot de volgende setup gekomen:

Reciever marantz sr7012
Front speakers b&w 704 S2
Center speaker b&w htm71
Achter speakers b&w m-1 (dit vanwege plaatsgebrek en omdat de bank tegen een muur staat)
Atmos speakers b&w inceiling ccm cinema 7 (4 stuks)
Subwoofer b&w db4s

Hoe denken jullie over deze setup?

Gr Raymond
Heb je de luidsprekers beluisterd, en vind je de klank zelf mooi? Ik persoonlijk vind B&W niet zo geweldig klinken, maar dat is mijn persoonlijke mening...ik zie wel heel veel luidsprekers...ik weet niet hoe groot de ruimte is, maar te veel te groot kan nadelig werken.

Raymondsenden

• *
Re: Nieuwe set
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2018, 08:15:43 »
Dank voor je antwoord.
Heb de speakers al beluisterd zat eerst te twijfelen tussen de 600 en 700 serie.
Van de 600 serie was ik ook niet bepaald enthousiast maar de 700 klonk erg mooi.
De ruimte waar de speakers in komen te staan is zon 34m2.
Wat betreft de front opstelling ben ik aardig overtuigd, ben meer aan het twijfelen over de achter speakers en de atmos speakers of dit de juiste aanvulling hierop is.

Gr Raymond