Auteur Topic: DIY - Modulaire Hi-fi line array met 4 inch elementen en dsp  (gelezen 3293 keer)

XXsanderXX

• *
Re: DIY - Modulaire Hi-fi line array met 4 inch elementen en dsp
« Reactie #120 Gepost op: 23 mei 2018, 22:05:00 »
Maar waarom alles plamuren? Ze komen toch opelkaar te staan. Of heb ik het verkeerd begrepen. Maar dit wordt de wall of bass in huis. 😁 👍.

https://youtu.be/RpT-h5tPYdw

Gr Sander.
👍

Haerdenc

• *
    • GiveBack Blog
« Reactie #121 Gepost op: 23 mei 2018, 23:12:46 »
Maar waarom alles plamuren? Ze komen toch opelkaar te staan. Of heb ik het verkeerd begrepen. Maar dit wordt de wall of bass in huis. 😁 👍.

https://youtu.be/RpT-h5tPYdw

Gr Sander.

Ik ga alles netjes afwerken en lakken dus daarom wordt alles netjes uitgevuld en geschuurd. Een deel van het project is om houtskills te verbeteren :)

Hannibal

• **
« Reactie #122 Gepost op: 26 mei 2018, 09:08:28 »
Hahahahaha...
Gaaf filmpje...

Zon muurtje in huis, tja... arme buurtjes
Woonkamer: Rega mira+Planet (beiden 3de generatie), Totem Hawks, Rega DAC-R, Rega RP2 (upgraded), Sonos Connect. Eetkamer&Slaapkamer Sonos AMP+Wharfedales. Kinderkamer& badkamer Sonos Play:one. (Offline Rega Mira+Planet+Radio 1ste gen. Musical Fidelity V-DAC 1st gen. Sonos connect)

Haerdenc

• *
    • GiveBack Blog
« Reactie #123 Gepost op: 27 mei 2018, 08:48:50 »
Hahahahaha...
Gaaf filmpje...

Zon muurtje in huis, tja... arme buurtjes

Ik woon vrijstaand en landelijk. Nu het is niet de bedoeling om heel erg luid te spelen

Hannibal

• **
« Reactie #124 Gepost op: 27 mei 2018, 09:18:22 »
Gelukkig, vrijstaand of niet, dat soort geluidsdruk als in het filmpje lijkt me niet heel erg goed voor de oren.
 :)

Wel super gaaf om te zien
Woonkamer: Rega mira+Planet (beiden 3de generatie), Totem Hawks, Rega DAC-R, Rega RP2 (upgraded), Sonos Connect. Eetkamer&Slaapkamer Sonos AMP+Wharfedales. Kinderkamer& badkamer Sonos Play:one. (Offline Rega Mira+Planet+Radio 1ste gen. Musical Fidelity V-DAC 1st gen. Sonos connect)

Haerdenc

• *
    • GiveBack Blog
« Reactie #125 Gepost op: 27 juni 2018, 10:20:52 »
Het schuren is begonnen na het vullen ... :-) niet dat jullie denken dat het project stil ligt ... maar heb het zakelijk momenteel ook vrij druk plus woonst en tuin plus zoontje dat afstudeert van de lagere school ... enfin jullie kennen het wel :)

Matthijs

• *
    • Instagram
« Reactie #126 Gepost op: 27 juni 2018, 16:41:20 »
Ik stond gisteren bijna op het punt om weer effe te roepen in dit topic, nu niet mer nodig.
Was/ben gewoon erg nieuwsgierig naar de looks van het eindproduct met of zonder verfje.

Maar zal toch mijn best doen om geduldig te wachten  :armswing:

Haerdenc

• *
    • GiveBack Blog
« Reactie #127 Gepost op: 27 juni 2018, 22:14:33 »
Vergeet niet dat ik 32 speakers ben aan het bouwen in plaats van 2 :) dat scheelt nogal in tijd hahaha

benjamin

• Oost,west,thuis is het ook niet alles.
« Reactie #128 Gepost op: 9 september 2018, 00:45:28 »
Hoe staat het nu met het project? Zo'n klus is zo schitterend, dat ik gek genoeg ben om in mijn mancave/afreageerhok ook wel een paar van die dingen wil neer gaan zetten, wanneer het resultaat echt mooi is.
Wharfedale Laser 100 mids, met IMF TL voor het laag, Philips ribbons, B&O receiver, Revox, Marantz en Loewe CD en DVD spelers.
En nog meer rotzooi uit de kringloop.