Auteur Topic: Tweede hands cd-speler Sony  (gelezen 407 keer)

Mmuetst

Tweede hands cd-speler Sony
« Gepost op: 10 juni 2018, 23:35:45 »
Ik denk er over om een tweede hands CD speler van Sony te kopen. Welke machines hebben een goed loopwerk die niet snel stuk gaan? Uitgang mag gewoon analoog zijn, of wel gebruik gewoon de DAC in de speler.

Bloom

• Bloom's music blooms!
    • Mijn set
Re: Tweede hands cd-speler Sony
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2018, 16:50:19 »
Ik denk er over om een tweede hands CD speler van Sony te kopen. Welke machines hebben een goed loopwerk die niet snel stuk gaan? Uitgang mag gewoon analoog zijn, of wel gebruik gewoon de DAC in de speler.
Ik heb nog een Sony CDP-303ES staan die ik gratis gekregen heb en die je gratis mag hebben als je hem komt afhalen. Het toestel werkt perfect.

Bloom

• Bloom's music blooms!
    • Mijn set
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2018, 11:39:23 »
Mmuetst vond de afstand te groot, dus als een ander forumlid die Sony CDP-303ES wil hebben weet je me te vinden!
Zo ziet hij eruit:

en hij weegt zo'n 5 kg denk ik. Speelt prima, maar ik stuur hem niet op. Hij is gratis, maar je moet hem wel komen afhalen. Mijn woonplaats: Hasselt, hoofdstad van Belgisch Limburg, zo'n 60 km ten Zuiden van Eindhoven.

Bloom

• Bloom's music blooms!
    • Mijn set
« Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2018, 10:02:31 »
Te laat! De speler is gisterennamiddag afgehaald.

Mmuetst

« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2018, 12:33:10 »
Te laat! De speler is gisterennamiddag afgehaald.
Goed om te horen dat je nog iemand blij hebt kunnen maken met deze speler. Ik ga binnenkort een Audiolab 8000cd ophalen. Mooie cdspeler, hier een blik van de binnenkant:

supernova

« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2018, 13:01:38 »
Ja dat is kwaliteit,. Ik heb de oude Camtech(Duitse Audiolab) loopwerk top ding! Camtech en Audiolab zijn identiek.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2018, 13:10:30 door supernova »

Mmuetst

« Reactie #6 Gepost op: 17 augustus 2018, 21:03:05 »
Het is uiteindelijk een andere versie, maar niet minder qua kwaliteit, de versie die ik nu gekocht heb is de MK II blijkbaar hebben ze bij audiolab dezelfde naam gebruikt voor verschilllende spelers (zoals je op het plaatje zilt zien is deze toch iets anders

Trumpet

• **
« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2018, 11:30:49 »
Heb hier een Sony xa 50 es. Gebruik hem niet zoveel. Moet wel even uitzoeken wat hij nog ongeveer waard zou zijn.