Auteur Topic: Hawk versterker A18  (gelezen 485 keer)

JosM

• *
Hawk versterker A18
« Gepost op: 16 juli 2018, 13:17:35 »
Wie kan mij helpen aan het complete principe schema van de Hawk A18 versterker. Ik heb wel al zelf het principeschema echter zonder de waarden van de diverse componenten. Alvast bedankt voor de moeite.

Hannibal

• **
Re: Hawk versterker A18
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2018, 22:00:39 »
Hi jos,

Ik was nieuwsgierig dus eens gekeken wat voor power amps het zijn.

Maar het betreft een commerciele kit zie ik. Je kunt (kon?, is al weer even geleden, de info die ik vond) die als product of kit kopen. Ik weet niet of je daar veel info over vind.
Misschien iemand die de kit ooit gebouwd heeft, zou kunnen.

Wel zag ik (ging daarbij om het circuitboard/printplaat) dat de ontwerper zelf soms mensen helpt:

“maartentje, have you tried e-mailing Hawk?

I had the same problem that I could not afford the full kit (they were not selling only PCB at that time) and I contacted them.

John Van Der Sluis himself was so generous that he sent me the gerber files for free and I had them done locally

I have been enyoing my amp now for a bit more than a year. Believe me the 95 EUR is worth it.

Ergo

PS. Please anyone do not even ask - I will not send the gerber files to anyone....”

Maar ook dat was best even geleden.... worth a try?

Woonkamer: Rega mira+Planet (beiden 3de generatie), Totem Hawks, Rega DAC-R, Rega RP2 (upgraded), Sonos Connect. Eetkamer&Slaapkamer Sonos AMP+Wharfedales. Kinderkamer& badkamer Sonos Play:one. (Offline Rega Mira+Planet+Radio 1ste gen. Musical Fidelity V-DAC 1st gen. Sonos connect)

erikjan

« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2018, 22:06:59 »
John van der Sluis is enige jaren geleden overleden. Ik denk dat mailtjes niet meer beantwoord worden. Het bedrijf bestaat niet meer, de website is overgenomen door een andere partij.
“What're quantum mechanics?"
"I don't know. People who repair quantums, I suppose.”
― Terry Pratchett, Eric

Hannibal

• **
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2018, 22:25:03 »
Aha...

Wist ik niet.

Vandaar dat ik weinig recents meer vond...

Dan toch mensen die hem al eens gebouwd hebben vinden?

Woonkamer: Rega mira+Planet (beiden 3de generatie), Totem Hawks, Rega DAC-R, Rega RP2 (upgraded), Sonos Connect. Eetkamer&Slaapkamer Sonos AMP+Wharfedales. Kinderkamer& badkamer Sonos Play:one. (Offline Rega Mira+Planet+Radio 1ste gen. Musical Fidelity V-DAC 1st gen. Sonos connect)

supernova

« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2018, 22:52:35 »
Een goede 15 maanden geleden zie ik.