Auteur Topic: Ruis uit routers??  (gelezen 10861 keer)

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
Re: Ruis uit routers??
« Reactie #180 Gepost op: 13 februari 2021, 16:07:12 »
It' harder to convice people that they've been fooled than to fool them.
(toegeschreven aan Mark Twain).
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

Mmuetst

« Reactie #181 Gepost op: 13 februari 2021, 17:04:25 »
Als ik het plaatje goed bekijk van Alpha dan snap ik ineens waarom ze tot de conclusie zijn gekomen.

Die onderste kabels zorgen voor de nodige broadcast stormen. Ze hebben het niet over spanningtree settings, tja dan krijg je vanzelf die rust....maar daar hoef je niet €2499,- voor te betalen. Één utp kabel van de allergoedkoopste kwaliteit kunt u verzekerd het zelfde resultaat geven. Oh wacht even...het zijn vier switches.... :))
En de tekst (inclusief de taalfouten):
“ Terug naar de hjuidige Quad Switch. Volgens Paul heeft deze Quad-run als voordeel dat er eigenlijk géén troep meer doorheen kan komen. Vier keer reclocking, filtering… Alles wat overblijft zijn nette bits en bytes. Zonder ruis.”
Ik lach me helemaal dood, pis in mijn broek van het lachen....wat ze allemaal verzinnen.

Mmuetst

« Reactie #182 Gepost op: 13 februari 2021, 17:10:09 »
Dit is mijn huidige switch....zeer veel rust...(behalve voor de ogen) en een donkere achtergrond (eigenlijk geel, maar ik ben kleurendoof, dus dan hoor je het niet) veel meer lucht tussen de noten.....
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2021, 17:12:49 door Mmuetst »

Schorpioen

« Reactie #183 Gepost op: 13 februari 2021, 21:02:35 »
Stel dat je die nulletjes en eentjes optisch overzet. Dan is alles galvanisch gescheiden en kan er nergens iets van ruis of hoogfrequente transiënt doordringen. Het boeit dan voor geen meter hoeveel hoogfrequent de voeding van een modem of switch uitspuugt.

Zo'n optische verbinding is met behulp van TOSlink met spullen van Alibaba voor enkele tientjes realiseerbaar. Wellicht niet de data die over de UTP kabel gaan, maar toch zeker  wel na conversie, vóórdat de boel naar een DAC gaat. Zoals hier thuis.

Ik snap die duizenden euro's echt niet..... Wát ruist er dan nog?

Regenpak

• Johnny Bravo
  • *
    • Polonaise PIC Projects
« Reactie #184 Gepost op: 13 februari 2021, 22:21:02 »
Ik heb wel het hele filmpje van Amirm afgekeken. Het is erg leerzaam. Ik mag die man wel.

Tjerk