Auteur Topic: Impulse 54 speakers transmissielijn - 375 euro  (gelezen 198 keer)

EdRaket69

• *
Impulse 54 speakers transmissielijn - 375 euro
« Gepost op: 16 december 2018, 13:31:09 »
Hierbij een set Impulse 54 speakers in uitstekende conditie.
Deze set speakers zijn ontworpen en gemaakt in Nederland door Keith Marshall en het unieke aan deze speakers is dat het transmissielijn speakers zijn.
De speakers klinken prachtig, goede dynamiek, transparant en niet vermoeiend.
Ik ben de tweede eigenaar en heb de speakers ca. 15 jaar in mijn bezit.
De stof rondom de speakers is nog volledig in tact, de boven- en onderkant zijn van hout (er zijn ook sets waar ze van marmer zijn).
Er zijn speciale aansluitingsmogelijkheden voor bi-wiring of bi-amping (naast de reguliere aansluitingen).
Ik doe ze weg vanwege een upgrade, maar ze klinken nog altijd fantastisch en voor deze prijs is het echt zijn geld dubbel en dwars waard.
De maten zijn: (h b x d): 106 x 25 x 31 cm

Hierbij enige achtergrond informatie:

Impulse is een Nederlands luidsprekermerk dat in 1986 is opgericht door de Engelse luidsprekerontwerper Keith Marshall.
Impulse heeft in de loop der jaren meer dan 25 modellen op de Nederlandse markt gebracht en werd befaamd in de begin periode door een serie transmissielijn modellen - de zogenaamde "4-serie". Keith Marshall, als enige ontwerper van alle Impulse producten, heeft steevast gestreefd naar producten met een uitzonderlijke kwaliteits/prijs verhouding en een tijdloze strakke vormgeving. De hoge waardering van Impulse systemen blijkt uit de lovende reacties van vele  eigenaren en het feit dat ze maar zelden worden ingeruild.

De prijs is niet onderhandelbaar.
De speakers zijn te beluisteren en af te halen in Heemstede.

Zie voor foto's de advertentie op marktplaats.