Auteur Topic: TD-160  (gelezen 166 keer)

Jeroen02

• *
TD-160
« Gepost op: 20 januari 2019, 15:14:16 »
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een oude Thorens TD-160 en heb hiervoor een mooie nieuwe plataan plint gekocht. Nu wil ik in deze nieuwe plint een audio aansluiting maken en misschien een massa aansluiting. Is dit goed te doen voor een redelijk handig persoon, ook het solderen? Of moet ik dit helemaal niet willen achterin mijn platenspeler maar gewoon gebruik blijven maken van kabels die onderuit komen? Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het beste en welke onderdelen hiervoor kan kopen? Heb al redelijk veel het internet afgezocht maar kom er niet echt uit.

Daarnaast mist mijn Thorens één van de zwarte dopjes. Weet iemand waar ik deze kan halen of welke schroeven mooi zijn om zonder dop te gebruiken? (ik zie ook mooie Thorens met alleen deze schroeven maar deze zijn niet standaard). Moet er trouwens een bodemplaat onder of kan het ook zonder?

Ik ben een redelijk nieuw in deze 'wereld' dus excuses voor mijn misschien al te simpele vragen. Struin al heel veel het internet af maar kan goed advies altijd gebruiken.

Alvast bedankt!

Jeroen

Subbuilder

Re: TD-160
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2019, 19:58:18 »
Hallo Jeroen en welkom.

Ik kan je weinig tips geven, tenzij alvast deze ... een Thorens TD-160 is GEEN digitale bron!  8)
Its not because you can neither hear nor measure it, that the difference ain't clear ... to me!

Jeroen02

• *
Re: TD-160
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2019, 08:09:40 »
Hallo Jeroen en welkom.

Ik kan je weinig tips geven, tenzij alvast deze ... een Thorens TD-160 is GEEN digitale bron!  8)

Hi Subbuilder,

Inderdaad, kan je zien hoe nieuw ik ben :-). Heb een nieuwe post in de juiste categorie geopend. Kan je deze ook sluiten op 1 of anderen manier?

Gr,
Jeroen