Auteur Topic: kopen in het buitenland  (gelezen 168 keer)

fanaat

• *
kopen in het buitenland
« Gepost op: 2 februari 2019, 19:53:13 »
Graag wil ik jullie informeren over de Franse site Leboncoin.com waar ik een zeer nare ervaring bij het kopen van een Thorens TD 124 heb gehad. Het is niet voor mijzelf, ik ben het  geld kwijt, maar wil hiermee voorkomen dat hij doorgaat om anderen te duperen.
Ondanks dat ik heel voorzichtig ben en er nog nooit ben ingetuind nu dan toch . Na 500 Euro aanbetaald te hebben heb ik nooit meer iets gehoord of ontvangen. Leboncoin.com doet er niets aan. De advertentie staat er nog steeds op https://www.leboncoin.fr/vi/1555383701.htm. Hij stelt zich na vragen via de site voor als Laurent Sarr en zijn email is sarr.laurent@leclerc-herault.com en IBAN: FR52 3000 2019 5900 0001 4721 L46. Wanneer je op het e-mailadres zoekt kom je uit op Viadeo.com een profiel met foto van Laurent Sar maar wanneer je op de foto links of rechts klikt en selecteert "zoek foto google" krijg je verschillende namen bij dezelfde foto te zien. Heb aangifte gedaan maar denk niet dat men er veel mee doet. Dus zo maar gewaarschuwd   

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
Re: kopen in het buitenland
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2019, 20:02:18 »
De pagina is inmiddels onbereikbaar.
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2019, 20:04:58 door Be tweeter »
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

fanaat

• *
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2019, 20:10:29 »
Dank voor je reactie. Daar ben ik blij mee. Dan is dat nog maar net gebeurd maar hebben mijn verzoeken toch nog wat opgeleverd.

fanaat

• *
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2019, 20:26:47 »
Onder deze link nog wel (via HIFIshark) helaas https://www.leboncoin.fr/image_son/1555383701.htm/