Auteur Topic: Mano streamer installeren, hulp nodig!  (gelezen 593 keer)

pascal1966

• *
Mano streamer installeren, hulp nodig!
« Gepost op: 17 maart 2019, 16:30:45 »
Hallo,
Ik ben nieuwe op dit forum en ik ben ook fransman, mijn excuses dus alvast voor mijn gebroken Nederlands!
Ik heb dus een mano streamer gekocht, het is mijn eerste streamer en ik heb absoluut geen ervaring met streaming! Ik dacht dat dat ding plug&play was maar dus niet en ik moet eerlijk zeggen dat ik snap allemaal niks van  :sceptic: :-\!
Ik ben dus op zoek voor hulp om dat ding te kunnen installeren, misschien iemand in de buurt van Zwolle die kunt me helpen? Ik bied natuurlijk gratis koffie of bier  ^-^ als iemand kunt bij mij thuis me helpen!
Alvast bedankt voor jullie hulp  :)!
Groetje
Pascal

Bloom

• Bloom's music blooms!
    • Mijn set
Re: Mano streamer installeren, hulp nodig!
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2019, 18:36:57 »
Je Nederlands is erg goed. Tu peux t'exprimer mieux en nÚerlandais que moi en franšais.  ;)

De Mano Music Streamer is gebaseerd op een Raspberry PI en hoef je gewoon maar te verbinden met een netwerkkabel met een binnenhuisnetwerk naar een NAS toe voor de muziek ofwel via usb met een extern opslagvolume (externe harde schijf) met daarop de muziek die je wil weergeven. Bediening gaat via een app of via een ingebouwde webinterface.
Draadloos kan ook, maar dan moet je eerst de streamer via een kabel aansluiten om de WLAN-interface te configureren. Eenmaal geconfigureerd kan de kabel verwijderd worden.

Waar heb je precies problemen mee?

pascal1966

• *
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2019, 01:03:42 »
Hallo "Bloom" en dank voor je reactie.