Auteur Topic: Modificatie sbooster botw mk Ii  (gelezen 1212 keer)

douvis

• *
Re: Modificatie sbooster botw mk Ii
« Reactie #45 Gepost op: 10 juli 2019, 14:17:25 »
Erik-Jan.
Ik heb helemaal niet beweerd dat ik in een modificatie van mijn voeding geloof. Ik heb alleen maar beweerd dat mijn Streamer met  de Sbooster voeding beter klinkt. Maar ja dat wil je niet geloven.
Nogmaals ik vraag alleen maar of er mensen zijn met ervaringen m.b.t de modificatie.
Maar jij als pseudowetenschappelijke weet natuurlijk alles beter. Je leest zelfs dingen die ik helemaal niet heb gezegd.
Dat noen ik Horus pocus

erikjan

« Reactie #46 Gepost op: 10 juli 2019, 14:40:49 »
En op het htforum zijn ze ook meer dan genegen om onzin te accepteren, immers dat is een door leveranciers betaald forum.

En het helpt je zeker niet om op de man te gaan spelen. By the way, heb jij je wel eens met rocket science bemoeid? Ik wel. Heb jij je wel eens met echte versterkers en meettechniek bezig gehouden? Ik wel. Wil je verder over wetenschap praten? Be my guest, maar ik heb zo het vermoeden dat het gesprek dan wel een monoloog wordt.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2019, 14:43:15 door erikjan »
“What're quantum mechanics?"
"I don't know. People who repair quantums, I suppose.”
― Terry Pratchett, Eric

douvis

• *
« Reactie #47 Gepost op: 10 juli 2019, 14:47:21 »
Wie speelt er nu op de man?

Vincent Kars

• **
    • The Well-Tempered Computer
« Reactie #48 Gepost op: 10 juli 2019, 17:34:33 »
Audio Fantasy in plaats van Audio Facts?

Audio Fiction

Vincent Kars

• **
    • The Well-Tempered Computer
« Reactie #49 Gepost op: 10 juli 2019, 17:42:11 »
Douvis

Mogelijk kun je hier wat mee, zo te zien zijn het dezelfde carbon buisjes.
https://www.alpha-audio.nl/review/video-review-akiko-audio-minelli-power-conditioner/

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #50 Gepost op: 10 juli 2019, 19:27:01 »
Wie speelt er nu op de man?
Wel, jij betitelde hem als pseudowetenschappelijke waar hij, met een sterke elektronische ontwikkelachtergrond, juist aan probeerde te geven dat voedingsmodificaties juist op pseudowetenschappelijke basis als weldadig voor het geluid worden gepropageerd.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

Mmuetst

« Reactie #51 Gepost op: 11 juli 2019, 22:04:43 »
De vele reacties op een door mij simpel gestelde vraag gaan helemaal niet op mijn vraag in.
Vele reacties lijken met name bedoeld om de modificatie in het belachelijke te betrekken.
We trekken het in het belachelijke omdat dit soort praktijken puur audio kwakzalverij is. En ja we geloven er niet in. En we hebben daar binnen dit forum voldoende ervaring en kennis van.
Ik moet je wel gelijk geven dat het op een vriendelijkere manier duidelijk gemaakt kan worden.
Waar wees eerlijk, als ik jou ga wijs maken dat als je mij €200,- over maakt ik het voor je in een maand kan verdubbelen, dan geloof je dat toch ook niet in. Maar er zijn ook mensen die daar in trappen en hun geld kwijt zijn. Als je verder wilt zoeken naar mensen die deze modificatie hebben gedaan en hun ervaring met jou willen delen, is helemaal aan jou. Echter bedenk wel dat iemand die zoveel geld betaald voor onzin natuurlijk niet graag gaat toegeven dat hij eigelijk besodemieterd is.

douvis

• *
« Reactie #52 Gepost op: 11 juli 2019, 22:16:08 »
Dit antwoord is bedoeld voor de moderator.
Wilt u mijn account en de gevoerde discussie over de door mij gestelde vraag volledig verwijderen.
Het is niet mijn intentie verder van het forum gebruik te maken.

supernova

« Reactie #53 Gepost op: 11 juli 2019, 22:31:48 »
Ik denk dat dat niet gaat lukken. En wat maakt het uit dat deze discussie/Vraag hier blijft staan? Zo als eerder gezegd misschien HT of Audiofreaks proberen.

erikjan

« Reactie #54 Gepost op: 11 juli 2019, 22:34:39 »
Waarom wil je de discussie verwijderen? Alleen omdat de informatie jou onwelvallig is? Het is niet herleidbaar op een persoon en voldoet dus aan de GDPR. Als je fora kapot wilt maken dan moet je vooral threads gaan verwijderen.
― Terry Pratchett, Eric

Mmuetst

« Reactie #55 Gepost op: 11 juli 2019, 22:43:27 »
Ik denk dat het voor mensen met weinig verstand een goede waarschuwing is voor dit soort kwakzalverij. Douvis heeft nu ook hetzelfde onderwerp geplaatst op hififreak en daar krijgt hij (wat vreemd) het zelfde te horen....het is onzin. Maar ben bang dat deze meneer niet wil leren van anderen....tja

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #56 Gepost op: 11 juli 2019, 23:20:24 »
Ik ben ervan overtuigd dat Douvis de hem welgevallige antwoorden nog gaat krijgen op een aantal genoemde fora. Er is een (groeiend) aantal mensen dat enerzijds dankbaar gebruik maakt van techniek maar anderzijds techneuten wantrouwt en zaken van werking of prestatie liever langs een holistische meetlat legt waar je zelf de.schaalverdeling bedenkt en waar objectiviteit niet telt.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

douvis

• *
« Reactie #57 Gepost op: 12 juli 2019, 11:54:31 »
Het is zeker niet zo dat ik het forum wil verlaten omdat de antwoorden mij niet welgevallig zijn.
Ik heb nergens beweerd te geloven in het effect van een modificatie van mijn voeding zoals door de modificator wordt beweerd.
De enige reden dat ik mijn vraag ook op een ander forum heb gesteld om te zien of er mensen zijn die de modificatie kennen en hebben laten uitvoeren. In dat geval had ik een s kunnen luisteren.
Wat mij wel stoort zijn de bijdragen van Erik-Jan. Dat hij er niet in geloofd is wel duidelijk. Ik vind echter zijn antwoorden niet bepaald subtiel. Je kan ook zeggen ik geloof er niet in inplaats van volkomen belachelijk en Dream on. Als ik daar op reageer wordt mij verweten dat ik op de man speel. Ik vind eerder dat dit andersom is.
Hij wil niet geloven dat ik met vervanging van de standaardvoeding van mijn Elac streamer door een voeding van Sbooster mijn streamer beter presteert. Daar kan ik niets mee, want ik ben een andere mening toegedaan.
Ook ben ik niet van plan te gaan modificeren.
Ik wil mijn account verwijderen omdat ik niet verwacht verder van het forum gebruik te maken. Een andere reden is dat er wordt gesuggereerd wie ik ben en waar ik vandaan kom. Die suggesties zijn volkomen onjuist.
Daarnaast ging ik er van uit dat alleen forumleden toegang hebben tot de opmerkingen, aanbevelingen en discussies .
Dat is niet het geval ze zijn voor iedereen toegankelijk en dat wil ik niet.
Dus nogmaals mijn verzoek aan de moderator mijn account en mijn bijdragen en de daarop gegeven reacties te verwijderen.

erikjan

« Reactie #58 Gepost op: 12 juli 2019, 12:00:31 »
De kans daarop is nul om de aangegeven redenen.
― Terry Pratchett, Eric

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
« Reactie #59 Gepost op: 12 juli 2019, 12:25:17 »
Dus nogmaals mijn verzoek aan de moderator mijn account en mijn bijdragen en de daarop gegeven reacties te verwijderen.

:police:

Wanneer je reacties plaatst op een forum zoals het onze, ga je akkoord dat deze voor anderen zichtbaar zijn.

Accounts en bijdragen worden niet verwijderd. Een forum bestaat bij de gratie van discussies / conversaties tussen de leden. Het is dus niet de bedoeling dat die fora verminkt worden omdat één van de betrokken leden wil terugkeren op zijn stappen en alles verwijderd wil zien.

De GDPR regelgeving stelt dat persoonlijke gegevens verwijderd moeten kunnen worden. Het enige dat ons forum aan persoonlijke gegevens opslaat is je email adres.

Dat email adres is voor niemand zichtbaar. Zolang je actief bent op het forum wordt het slechts gebruikt voor het toesturen van notificaties e.d.

Mocht je besluiten het forum de rug toe te keren dan kun je dit email adres zelf anonimiseren door het te veranderen. Als je bijvoorbeeld ikwilgeenemails@hotmail.com instelt als adres dan zijn is er op geen enkele manier nog een link met dit forum.

Daarmee voldoen we keurig aan de GDPR wetgeving. Ik ga ervan uit dat je hiermee voldoende bent geïnformeerd.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2019, 14:55:32 door Gent »
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.