Auteur Topic: Bluesound powernode 2i HDMI  (gelezen 254 keer)

Mmuetst

Re: Bluesound powernode 2i HDMI
« Reactie #15 Gepost op: 6 oktober 2019, 22:35:27 »
Misschien andere merk speakers....Klipsch R-51M 93dB kosten 279,- zijn toch mooie monitoren. Nadeel: alleen in zwart verkrijgbaar. En dit type luidspreker spreekt je aan, of niet. Kwestie van luisteren, maar kan zeker goed gebruikt worden in combinatie met de Powernode.

Fotohuis

« Reactie #16 Gepost op: 7 oktober 2019, 17:39:52 »
Je kunt ook gaan naar een breedband met hoorn constructie: Acuhorn 125 met een rendement >96dB/W/m die zijn dan gemaakt voor single band buizen (eind-) versterkers van 2x 5Watt of zo.
Ik heb ze op proef gehad en met de John Linsley Hood klasse A versterker die ik zelf gebouwd heb, heb je dezelfde geluidsdruk als die NAD 2x 85W met de FB820 en/of Teufel Theater-500.

Jammer dat de inflatie in Polen heeft toegeslagen. 1/2jaar geleden waren ze Eur. 1200 en nu Eur. 2000.

dennis ky

• *
« Reactie #17 Gepost op: 23 oktober 2019, 20:17:35 »
Vandaag weer op pad geweest en omdat ik de Advanced Acoustics Myconnect 50 had geluisterd met Elipson 8b speakers wilde ik ook nog luisteren naar De AA Myconnect 50 met B&W606, 707 en 706 en naar de Bluesound powernode.
De myconnect heeft een A/B versterker en ik wilde weten of dat anders klinkt dan de klasse D van Bluesound.

Het is geworden........ Powernode met 706...... tenminste, nadat er thuis geluisterd is.
De 707 kan ook met de Powernode en niet met de Myconnect (laat het afweten in het laag) maar de 706 klinkt 'luchtiger', 'ruimtelijker'..... enfin.... moeilijk om uit te leggen en te benoemen en ook de nuances vind ik lastig om te horen. Ik heb niet zo'n getraind oor als anderen en/of ik weet (nog) niet waar ik naar moet luisteren. Ik was wel blij met wat ik hoorde....(zitten jullie ook wel 's met tranen in de ogen te luisteren???)
Ik merkte wel dat ik vorige keren gevoelig was voor input van een HK-verkoper.

Bedankt voor de inputs welke ik gehad heb en sowieso vond ik het leuk om een te lezen op dit forum. Dat zal ik blijven doen.

gr. Dennis