Auteur Topic: B&W 802 Matrix serie3 frontgrills  (gelezen 102 keer)

marc 63

• *
B&W 802 Matrix serie3 frontgrills
« Gepost op: 15 oktober 2019, 20:25:37 »
Hallo , ben nieuw hier , althans wat posten betreft . lezen doe ik al een hele tijd . Ik heb nu zelf een vraag . Onlangs kon ik een set bowers & wilkins 802 matrix 3 aankopen . De speakers zijn vorig jaar onder handen genomen en na een luistersessie bij mij thuis is de verkoper weer vertrokken zonder zijn speakers  ;) . Het enige nadeel is puur esthetisch voor mij . De frontgrills waren er niet meer bij . Ik heb al twee b&w dealers hier in de buurt gecontacteerd of ik deze apart zou kunnen bestellen maar ik wacht tevergeefs op een mailtje van hen . Is er hier iemand die weet of je deze kan bestellen ? Ik zou ze er graag ophebben enkel en alleen maar ter bescherming . En nog een vraag . Ik heb gelezen dat de bassen strakker worden als je ze op een vloerstandaard zet . Moet ik deze uitleg geloven ?  Hieronder een foto van deze speakers op zulke steunen (zijn niet mijn speakers, ik heb de zwarte uitvoering) grtz Marc

Mmuetst

Re: B&W 802 Matrix serie3 frontgrills
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2019, 20:37:52 »
Hallo Marc, welkom op dit forum. Aan frontje kan ik je helaas niet helpen. Maar op je andere vraag kan ik wel antwoord geven. Als de luidsprekers op de grond staan kan het zijn dat de bassen meer meer versterkt worden. Zelfde gebeurt als je de boxen dichter tegen de achterwand zet. Maar als je tevreden bent met je huidige laag (dus niet boemy, zal maar zeggen) kan het anders voor je uitpakken dat je het laag gaat missen. Gewoon eens wat hout onder de boxen zetten en luisteren hoe dat klinkt (stoeptegels kan natuurlijk ook, maar na gebruik wel weer terug plaatsen  ;)  )

jazzman

• **
Re: B&W 802 Matrix serie3 frontgrills
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2019, 21:17:56 »
Stuur eens een mail naar info@bwgroup.nl

Ik heb in de huiskamer de B&W 604S2 staan, daar kon ik ook nog de fronten van bestellen.
Lyngdorf DPA-1 - Lyngdorf SDA 2175 - Yamaha CD-S3000 - Aurender X100L - Velodyne SPL 1200 Ultra - Dynaudio C1 mkII - TEAC HA-501 - Sennheiser HD800 - Transparent Music Link Plus en Audioquest Diamond bekabeling