Auteur Topic: Impulse 54 transmissielijn speakers  (gelezen 188 keer)

thisisnotmyname

• *
Impulse 54 transmissielijn speakers
« Gepost op: 19 januari 2020, 13:30:17 »

https://link.marktplaats.nl/m1504851020

Te koop,

mijn set Impulse 54 Luidsprekers.

Nadat ik in de jaren 90 bij Keith Marshall heb stage gelopen ben verliefd geworden op deze speakers. Ik heb deze speakers vele jaren in mijn bezit gehad en nu ben ik toe aan een nieuwe levensfase met ander interieur en zonder "de jongens".

De speakers zien er niet alleen erg goed uit maar klinken ook erg goed en kunnen met gemak een flinke ruimte vullen met muziek. Ik heb ze bi-wired en bi-amped aangesloten op een Onkyo TX-sr506 en dat klinkt erg goed met een zeer warm en strak geluid.

De kousen om de speakers moeten denk ik tussentijds vervangen zijn want ze zijn nog helemaal goed. Het gaat hier om transmissielijn speakers en die kenmerken zich veelal door een strakkere bas dan bij een bass reflex.

Het gaat om de set met het serienummer 0378 A+B uit 1994 in pianolak zwart met weinig slijtage.

B x D x H: 25 x 31 x 110 cm
Vermogen: 80 Watt
Materiaal: HDF
Afwerking: Pianolak
Bodem: Spikes
Stoeptegels: inclusief :)
Bouwjaar: 1994
Vervaardigd: volledig handmatig
Bedraad intern: zilver met ptfe coating
Lengte transmissielijn intern: 2.10 mtr
Type: 2-weg

Als je alleen de speakers koopt kost het 325,- per paar maar als je als set koopt inclusief de versterker (7 x 130 W @6 Ohm) met afstandsbediening en boekjes en vier paar kabels met 6 mm2 kern en vergulde stekkers.

Totaal set is 400,-

De speakers staan in Amsterdam Sloten, dicht bij afrit 1 op de A4. Ze staan op de begane grond en zijn te beluisteren onder het genot van een bakkie koffie en gratis parkeren voor de deur.

Voor dit geld heb voor je voor relatief weinig geld al een leuke en tijdloze set dat tegen high end aan zit.

https://link.marktplaats.nl/m1504851020

thisisnotmyname

• *
Re: Impulse 54 transmissielijn speakers [verkocht]
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2020, 16:17:06 »
Set is verkocht, een fijn weekend allemaal.