Auteur Topic: Clearaudio Vinyl Harmonicer - Voodoo of realiteit  (gelezen 1063 keer)

roedie

• *
Clearaudio Vinyl Harmonicer - Voodoo of realiteit
« Gepost op: 25 januari 2006, 08:31:39 »
Uit audioforum.be het volgende citaat:

"waarbij de platenmat reeds eerder was vervangen door een Clearaudio Vinyl Harmonicer, een eveneens 190 gram wegende groefloze vinylplaat, die al tot een duidelijk strakkere en detailrijkere weergave leidde (zie onze test onder de rubriek 'Voodoo'). De toevoeging van een platenklem leverde een nog meer gearticuleerd en dieper laag op, een nog rustiger weergave en een nog beter afgelijnd stereobeeld, dat zich tot ver achter de luidsprekers uitstrekte"

Heeft iemand van jullie ervaring met het gebruik van de Clearaudio Vinyl Harmonicer en twister clamp. Voor 100 het setje kan dit een zeer goede upgrade zijn. Ik heb eerder bij mijn CD speler een Millenium CD Mat (carbon) togepast en de resultaten van dit 40 kostende schijfje waren fenomenaal. Ik had opeens een 2x duurdere speler (zo klonk het althans).

carl

Re: Clearaudio Vinyl Harmonicer - Voodoo of realiteit
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2006, 12:30:34 »
Je zou zo'n ding moeten vergelijken met een Donut, een Harmonix e.d. Ik heb het nooit gedaan.Wel geinteresseerd in de resultaten van zo'n vergelijking.

Carl