Auteur Topic: Mag ik wat vragen aan jullie  (gelezen 114 keer)

Timmie

• *
Mag ik wat vragen aan jullie
« Gepost op: 24 maart 2020, 21:56:07 »
Een aantal jaar geleden hadden we een harman k set aangeschaft .het was voor ons een behoorlijke uitgave. Wij roken niet thuis en mega veel stof is er ook niet. We hebben er ook nooit gek mee gedaan of zo. Nu laat ie een beetje afweten .als je dan een zacht (ook echt zacht😀) een tikje op de zijkant geeft doet de luidspreker weer mee. Wat zou dat zijn.en...is dat kostbaar om eruit te krijgen die storing.ik heb,m open gemaakt maar alles is als nieuw. We willen m graag houden  .financieel gezien als u begrijpt wat ik bedoel☺.dit klinkt ook niet zo. Een kanaal valt vaak weg
 We horen graag uw mening. Grt tom

Kermit

• Moderator
Re: Mag ik wat vragen aan jullie
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2020, 23:27:52 »
Dag Timmie
Ik denk dat reparatie de enige weg is om met de HK verder te kunnen. Als je aangeeft in welke regio je zit, dan krijg je hier waarschijnlijk wek goede suggesties voor reparateurs die het voor een redelijk bedrag kennen doen.
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

benjamin

• Oost,west,thuis is het ook niet alles.
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2020, 00:40:28 »
Misschien te simpel om waar te zijn (of hoe zeg je dat  :P ), maar heb je alle Cinch- stekkertjes en overige aansluitingen al nagelopen? Vaak genoeg zit een storing in een kabel.
Zelfbouw IMF TLS 50 met Wharfedale Laser 100 Rank- Arena units, 4 maal 10 cm. Wharfedale Laser 100 Rank- Arena mids. en 3 Wharfedale Laser 100 Rank tweeters, gemodificeerde Philips ribbons. Grundig Rosita 6500 set.
En nog meer rotzooi uit de kringloop.

Timmie

• *
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2020, 08:09:26 »
Goeden morgen allen .eerst even over die stekkertjes. We hadden er behoorlijke dure kabeltjes voor gekocht
 Die zijn allemaal goed want ik heb ze ook op onze andere set geprobeert. Daarop werken ze feiloos. Het zit,m in de versterker.

Wij wonen in zwolle. Het zou geweldig zijn als iemand een vakman kent die er eens naar wil kijken   kan en wil er ook wel een stukje voor rijden .kent u iemand die dat doen wil dan horen we dat gaarne. In iedergeval al dank voor jullie reactie

Timmie

• *
« Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2020, 08:10:18 »
Grt tom

Kermit

• Moderator
« Reactie #5 Gepost op: 25 maart 2020, 15:34:10 »
Contacteer Ruud13 eens. Die woont in Amersfoort en die ken ik als een goede reparateur die hele redelijke tarieven hanteert.
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?