Auteur Topic: Probleem met Allo Isolator en Hifiberry digi+ pro  (gelezen 169 keer)

Maarten-s92

• *
Probleem met Allo Isolator en Hifiberry digi+ pro
« Gepost op: 15 juni 2020, 21:57:05 »
Hoi,

Na een tijdje een raspberry pi 3, Isolator en een Digi + gebruikt te hebben, toch maar voor de upgrade naar een Digi + pro gegaan, echter krijg ik het niet aan de praat. Bij de normale Digi + werkt het allemaal keurig in master stand en op elke spanning die ik tussen 6v-15v op mijn lineaire voeding instel, maar zodra ik naar de pro ga komt er geen geluid meer uit.
De pro direct op de Pi werkt prima, maar zodra de isolator er tussenkomt niet meer. Ik heb zowel coaxiaal als toslink getest.
Tijdens het testen heb ik een goedkoop mini dacje geprobeerd samen met een simpel voedingsblokje en ineens speelt het wel, maar als ik mijn normale dac (Terdak V2.1 TDA-1543 NOS) er aan hang geen succes. Als ik bij de goedkope dac de voeding van het blokje naar de lineaire voeding aanpas lijkt het wel alsof de klok niet meer klopt en alles gaat haperen en langzamer afspelen. Dit gebeurd op welke spanning dan ook.

Er is dus een probleem met de Dac en met de voeding die enkel opspeelt zodra ik de pro er op doe.

Vhond

• *
Re: Probleem met Allo Isolator en Hifiberry digi+ pro
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2020, 15:24:56 »
Volgens mij staat het antwoord op https://audio-creative.nl/muziekstreaming/dddac-1794-berrystreamer-met-allo-isolator/

Doorbladeren naar de volgende pagina's van dat artikel lukt me echter niet meer, maar in de replies onderaan wordt er ook iets over gezegd