Auteur Topic: Waarschuwing B. Gehakt modificatie met uitleg  (gelezen 872 keer)

Mmuetst

Re: Waarschuwing B. Gehakt modificatie met uitleg
« Reactie #60 Gepost op: 7 juli 2020, 19:34:44 »
Men is hier zelfs zo kritisch dat je überhaupt niet aan kritiek kan toekomen  ^-^

benjamin

• Oost, west, thuis is het ook niet alles
« Reactie #61 Gepost op: 7 juli 2020, 19:57:51 »
dat er op dit forum mensen zijn die precies doen wat men de mensen op het andere forum verwijt, namelijk biased zijn en niet openstaan voor kritiek.
Ooh.....je zeikt me maar een potje af hoor! Vind ik allemaal zeer geschikt, mensen zijn tegenwoordig toch al zo gauw op hun teentjes getrapt.

Het zal me allemaal een worst wezen of meneer Derksen nu beledigd is, of meneer Akwasi, of Trump, of de Corona-waanzin beweging....ze maken er maar een kleurenfoto van. Niet goed voor je hart, je overal wat van aantrekken.
Zelfbouw IMF TLS 50 met Wharfedale Laser 100 Rank- Arena units, 4 maal 10 cm. Wharfedale Laser 100 Rank- Arena mids. en 3 Wharfedale Laser 100 Rank tweeters, gemodificeerde Philips ribbons. Grundig Rosita 6500 set.
En nog meer rotzooi uit de kringloop.

erikjan

« Reactie #62 Gepost op: 7 juli 2020, 20:02:05 »
Waarom verwacht je hier verontschuldigingen voor grappen van Mmuetst op een ander forum? Begin dat eerst maar eens uit te leggen, dan mag je daarna vertellen wat voor harm er done kan zijn op dit forum? Wat er op het andere forum gebeurt boeit mij (ons) hier gewoonweg niet afgezien het oefenen van de lachspieren (het ons juist vanwege dat oefenen van de lachspieren).

Biased? Welnee. Lees je in, dan weet je wat biased hier betekent. Ik zie in een goed ingerichte DBT juist geen bias ontstaan, waar daar op de diverse andere fora wel enige sprake van is, namelijk de bias tegen DBT.

Of ben je soms een van de originele posters van dat andere forum waar zo druk wordt geoefend voor de lachspieren? Dat zou wel het een en ander aan je posts verklaren.
“What're quantum mechanics?"
"I don't know. People who repair quantums, I suppose.”
― Terry Pratchett, Eric

Kermit

• Moderator
« Reactie #63 Gepost op: 7 juli 2020, 23:04:54 »
(...)
Wat bij mij overigens op de lachspieren werkt is te zien dat er op dit forum mensen zijn die precies doen wat men de mensen op het andere forum verwijt, namelijk biased zijn en niet openstaan voor kritiek.

Kun je eens toelichten wat je daar mee bedoelt?
Als je verschillen hoort die er niet zijn, wat zegt dat dan over de verschillen die je zegt te horen?

Mmuetst

« Reactie #64 Gepost op: 8 juli 2020, 11:27:32 »
Kun je eens toelichten wat je daar mee bedoelt?
Ik heb vast de popcorn er bij gepakt  ^-^

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #65 Gepost op: 8 juli 2020, 12:42:35 »
Ik denk dat sommigen hier betiteld kunnen worden als stronteigenwijs waar het het naar fabeltjesland verwijzen van sommige  zaken betreft. Dit zijn meestal zaken die niet op andere wijze dan middels subjectieve waarneming kunnen worden vastgesteld. Dit verandert zelfs niet wanneer die subjectieve vaststelling door hele volksstammen tegelijk plaatsvindt.
Ik behoor ook tot die stronteigenwijze categorie..
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2020, 12:44:47 door Be tweeter »
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

erikjan

« Reactie #66 Gepost op: 8 juli 2020, 12:43:25 »
Je bent niet de enige. :P Zeker na objectivering van die subjectieve waarneming middels een dubbelblind test.
― Terry Pratchett, Eric

Mmuetst

« Reactie #67 Gepost op: 8 juli 2020, 14:13:24 »
Het is bijna een masochistische handeling als je hier een onderwerp begint over klinkende kabels of versterkers...denk dat ik toch even een topic ga openen  ^-^

Be tweeter

• Understandig little makes a lot likely....
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #68 Gepost op: 8 juli 2020, 15:00:50 »
Zo zul je op de site van de stichting Skepsis ook geen pleidooi moeten houden voor astrologie, iriscopie of Scientology.
groeten,
Arjan

An inability to grasp science is no argument against it....

erikjan

« Reactie #69 Gepost op: 8 juli 2020, 15:04:29 »
 :)) ;D 8)
― Terry Pratchett, Eric

erikjan

« Reactie #70 Gepost op: 8 juli 2020, 15:06:12 »
Het is bijna een masochistische handeling als je hier een onderwerp begint over klinkende kabels of versterkers...denk dat ik toch even een topic ga openen  ^-^

Een kabel die met meer dan de geluidssnelheid zwiept (een soort van zweep dus) maakt best geluid hoor. Net als een versterker die je van 2 meter hoog op de grond laat vallen.
― Terry Pratchett, Eric